برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان و خطبه خوانی حضرت زینب(س) در خدابنده

فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان به همراه خطبه خوانی حضرت زینب(س) با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه بعد از ظهر، در آخرین روز از هفته بسیج، در مصلی شهر قیدار شهرستان خدابنده برگزار می شود. ولی اله ابراهیمی در گفت و گو با […]

DSC00167فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان به همراه خطبه خوانی حضرت زینب(س) با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه بعد از ظهر، در آخرین روز از هفته بسیج، در مصلی شهر قیدار شهرستان خدابنده برگزار می شود.

ولی اله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج را تلاش برای حضور مؤثر در عرصه‌های علمی کشور دانست و یادآور شد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری رتبه علمی کشور دو رتبه کاهش داشته که باید از حداکثر توان برای ارتقای رتبه علمی کشور انجام شود.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان گوش‌ به‌ فرمان ولایت‌فقیه با پایبندی به ارزش‌های اسلامی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید در راستای افزایش بصیرت، دشمن‌شناسی و … گام بردارند.

وی با بیان اینکه بسیج در رسیدن به پیشرفت باید محور سازندگی و جهاد علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: برای تحقق عدالت باید تهذیب و خدمت به مردم سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه امروز بسیج باقدرت و اقتدار در عرصه‌های علمی، فناوری، سازندگی و…فعالیت می‌کند، ابراز داشت: امام راحل با تفکر و اندیشه پویای خود قشر عظیم بسیج را در کشور تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در رسیدن به رشد و شکوفایی چندین دانشمند هسته‌ای از جمله شهید شهریاری که متعلق به استان زنجان است را از دست‌ داده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از حداکثر ظرفیت‌ها برای شکوفایی علمی استفاده می‌کند.

یکی از رویکردهای اصلی بسیج مقابله با جنگ نرم دشمنان است

ابراهیمی در ادامه به اهمیت حضور بسیج در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ایجادشده توسط دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: امروز یکی از رویکردهای اصلی بسیج مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً بسیج با رویکرد سازندگی که در زمان جنگ داشته در مقابله با رویکرد تهاجم فرهنگی دشمنان نیز مؤثر واقع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در ادامه از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط بسیج برای مبارزه با جنگ نرم خبر داد و یادآور شد: بسیج با برگزاری نهضت روشنگری، بصیرت افزایی، برگزاری یادواره شهدا و…در این راستا گام برمی‌دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف بسیج در جلوگیری از نفوذ و هجمه فرهنگی دشمنان ضروری است، گفت: لازم است در این زمینه سایر دستگاه‌های فرهنگی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های مختلف طی هفته بسیج در سطح شهرستان خدابنده خبر داد و اظهار داشت: طی این هفته بیش از 50 برنامه مختلف در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده بود.

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان  و خطبه خوانی حضرت زینب(س) در خدابنده

فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان به همراه خطبه خوانی حضرت زینب(س) با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه بعد از ظهر، در آخرین روز از هفته بسیج، در مصلی شهر قیدار شهرستان خدابنده برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری میقات صالحین، برگزاری نشست‌ های روشنگری با موضوع استکبارستیزی، برگزاری شورای امر به ‌معروف و نهی از منکر، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و…را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه خدابنده در هفته بسیج اعلام کرد.