برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی در خدابنده

نمایشگاه و فروشگاه محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی ویژه بانوان به مدت ۳ روز در خدابنده برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم اشراق سومین نمایشگاه و فروشگاه محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی با همکاری کمیسیون بانوان شورای شهر و شهرداری شهر سجاس خدابنده ویژه بانوان به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

خانم ابراهیمی مسٔول نمایشگاه و عضو کمیسیون بانوان گفت: این نمایشگاه به تعداد ۴۵ غرفه با هدف معرفی و تولیدات محصولات خانگی و هم چنین صنایع دستی به همت بانوان شهر سجاس و کمیسیون بانوان شورای شهر سجاس انجام می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه شامل گل طبیعی، جواهر سازی، خیاطی، گل سازی، سنگ مصنوعی، گلیم و فرش بافی، چاقوسازی، محصولات لبنی و عسل،ژله، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات حجاب، سرویس آشپزخانه و سایر محصولات دیگر است.

خانم ابراهیمی در ادامه بیان داشت: متاسفانه هیچ گونه حمایتهای لازم از سوی مسٔولان انجام نم‌یشود و در حال حاضر این نمایشگاه با همکاری و هم یاری خود بانوان برپا شده است و این محصولات حاصل تلاش و کوشش خودشان تولید شده است

وی از مسٔولان تامین تسهیلات لازم و امکانات و حمایتهای لازم را خاستار شد و خاطر نشان کرد:  این گونه برنامه‌ها و توامندیها می‌تواند در راستای کمک به قشر بانوان تولید‌کننده و همچنین تولید کننده‌ها باشد که بنا به فرموده رهبری معظم انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد و می‌تواند نقش اساسی در این زمینه ایفا کند.

وی در پایان از قشر اصحاب رسانه و نقش آنان در زمینه معرفی آثار و تولیدات مشاغل خانگی درخواست همکاری و هم یاری کرد و از دستگاه متولی هم چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مساعدتهای لازم را در جهت کمک به این نوع قشر جامعه و مشاغل بانوان خواستار شد.