برپایی نمایشگاه صنایع دستی در خدابنده

نمایشگاه صنایع دستی در فرهنگسرای شهر قیدار برپا شده است.

به گزارش نسیم‌اشراق به‌مناسبت روز صنایع دستی نمایشگاهی به همین منظور از طرف منظومه روستایی بنیاد مسکن شهرستان خدابنده با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده برگزار شد.

در این نمایشگاه از دستاوردهای تولیدی و بومی اعم از فرش و گلیم و چاقو تا سایر محصولات با حضور مسئولان امام جمعه شهر قیدار نبی حجت الاسلام موسوی،قاسملو معاونت فرمانداری شهرستان، محسنی رئیس بنیاد مسکن شهرستان خدابنده، حبیبیان فرمانده یگان حفاظت استان و غنیمتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و شیری مسئول اداره میراث فرهنگی خدابنده افتتاح و در معرض دید علاقه مندان و عموم مردم قرار گرفت.

این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار شده بود علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده بود و از محصولات تولیدی و روستایی دست بافت تا سایر محصولاتی چون چاقو و فرش و گلیم توجه هر کسی را به خود جلب می کرد.

در این نمایشگاه مسئولان پس از افتتاح و بازدید تاکیدات خود را بر حمایت از تولید و با مشارکت مردم بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشته و در ادامه به بررسی مشکلات تولیدکنندگان پرداخته و از نزدیک با این قشر زحمت کش و تولید کننده دیدار و به حل معضلات و مسایل صنعت تولیدی دستی و بر حمایت از آنان اشاره شد.

در این برنامه هر یک از تولیدکنندگان هم ضمن تقدیر و تشکر از برپایی این گونه برنامه‌ها از مسئولان درخواست حمایت و حل مشکلات آنان کردند چرا که اگر حمایتی در صنعت اشتغالزایی بویژه در این گونه مشاغل نشود دچار آسیب خواهیم بود و انتظار می رود تسهیلات ویژه ای از طرف دولت در اختیار این صنعت قرار گیرد تا شاهد اشتغال آفرینی بیشتری باشیم.