برپایی محافل قرآنی در پایگاه‎های بسیج و مساجد خدابنده

مسئول دارالقرآن‎الکریم بسیج خدابنده گفت: در ایام ماه رمضان محافل انس با قرآن در پایگاه‎ها و مساجد این شهرستان دایر بوده و هدف از برگزاری آنها نیز آشنایی بیش‌از‌پیش جوانان و نوجوانان با آیات و مفاهیم قرآن است. حجت‎الاسلام والمسلمین مسلم فیضی، مسئول دارالقرآن‌الکریم بسیج خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگاراشراق آنلاین، با اشاره به فرارسیدن […]

مسئول دارالقرآن‎الکریم بسیج خدابنده گفت: در ایام ماه رمضان محافل انس با قرآن در پایگاه‎ها و مساجد این شهرستان دایر بوده و هدف از برگزاری آنها نیز آشنایی بیش‌از‌پیش جوانان و نوجوانان با آیات و مفاهیم قرآن است.

حجت‎الاسلام والمسلمین مسلم فیضی، مسئول دارالقرآن‌الکریم بسیج خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگاراشراق آنلاین، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در طول این ماه تلاش می‌شود تا مربیان قرآنی در پایگاه‎های مقاومت بسیج در سطح شهرستان مورد شناسایی و تقویت اطلاعات قرآنی قرار گیرند.

وی ادامه داد: این طرح با این هدف برگزار می‌شود که در هر پایگاه مربی قرآنی مستقر بوده و به آموزش سطوح پایه علوم قرآنی در این اماکن بپردازد.

مسئول دارالقرآن‎الکریم بسیج خدابنده عنوان کرد: مربیان قرآنی باید به روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن مسلط باشند و البته ممکن است که سطوح آنان با یکدیگر متفاوت باشد به همین دلیل پیش از حضور در جلسات درس، دوره آموزشی توجیهی در بین آنان برگزار می‌‎شود.

حجت‎الاسلام فیضی اظهار کرد: با استفاده از حضور مربیان قرآنی در پایگاه‎های مقاومت بسیج، استعدادهای برتر قرآنی شناسایی شده و برای کسب آموزش‎های تخصصی به دارالقرآن‎الکریم بسیج خدابنده معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: همچنین در ایام ماه رمضان محافل انس با قرآن در پایگاه‎ها و مساجد این شهرستان توسط دارالقرآن‎الکریم خدابنده دایر بوده و هدف از برگزاری آنها نیز آشنایی بیش از پیش جوانان و نوجوانان با آیات و مفاهیم قرآن است.

این مسئول یادآور شد: بدون تردید برگزاری چنین برنامه‎های قرآنی تأثیر به‌سزایی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته و می‎تواند جوانان و نوجوانان را در برابر تبلیغات رسانه‎ای بیگانگان مصون نگه دارد.