برپايي نمايشگاه معرفي عملكرد حسینیه اعظم زنجان

رئيس هيات امناي مسجد حسينيه اعظم زنجان از برپايي نمايشگاه معرفي عملكرد حسینیه اعظم زنجان خبر داد. ثبیربه گزارش موج رسا،محمد جواد غم‌پرور با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم اظهار کرد: برنامه های مختلفی در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود. وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی برنامه های ماه محرم […]

رئيس هيات امناي مسجد حسينيه اعظم زنجان از برپايي نمايشگاه معرفي عملكرد حسینیه اعظم زنجان خبر داد.thCAWNAINP

ثبیربه گزارش موج رسا،محمد جواد غم‌پرور با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم اظهار کرد: برنامه های مختلفی در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی برنامه های ماه محرم در زنجان برگزار می شود، افزود: برای اجرای مطلوب برنامه ها این جلسات ضروری است.

 رئيس هيات امناي مسجد حسينيه اعظم زنجان از  انتخاب حسينيه اعظم به عنوان دبيرخانه شبكه جوانان عاشورايي خبر داد و افزود: برگزاري افتتاحيه شبكه جوانان عاشورايي در آبان ماه امسال با دعوت از اعضاي اين شبكه از سراسر كشور صورت می گیرد.

وی با اشاره به طراحي نرم افزار ويژه موبايل برای معرفي حسينيه اعظم خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

غم پرور از برپايي نمايشگاه معرفي عملكرد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به معرفی حسینیه اعظم می پردازد.

وی گفت: بسته هاي فرهنگي براي ميهمانان داخلي و خارجي تهيه می شود.

رئيس هيات امناي مسجد حسينيه اعظم زنجان از حضور كارشناسان اين دفتر در محل تحويل احشام و پاسخگويي به مسايل مربوط به آن خبر داد و گفت: همچون سال های گذشته این موضوع مورد توجه قرار می گیرد.