برف روبی ۴۶۰کیلومتر از راه‌های شهرستان خدابنده/ راه ارتباطی۳۰ روستا در خدابنده مسدود است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده گفت:  برف روبی ۴۶۰کیلومتر از راه‌های شهرستان خدابنده انجام شده است. حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به دلیل بارش برف سنگین که از چند شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده گفت:  برف روبی ۴۶۰کیلومتر از راه‌های شهرستان خدابنده انجام شده است.
۵۷۳۹۰۶۴۹

حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به دلیل بارش برف سنگین که از چند شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد اکثر محورهای مواصلاتی شهری و روستائی خدابنده بازگشائی شده اند.

وی افزود: عوامل راهداری و امدادی شهرستان در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند و مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده با بیان اینکه در کلیه مسیرهای ارتباطی شهرستان بارش برف و باران و کولاک داشتیم گفت: با تلاش راهداران اکثر محورها برف روبی و بازگشایی شده است.

وی افزود: بیشتر محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده از چندین شب گذشته با پاشیدن نمک و ماسه باز گشائی شده بودند که به دلیل کولاک برخی از آنها دوباره بسته شدند.

خدابنده لو با بیان اینکه در مجموع ۴۶۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان به صورت دفعات پیاپی در مسیرهای رفت و برگشت توسط راهداران این شهرستان برف‌روبی شده است، افزود: ۲۵ راه روستایی در این شهرستان بازگشایی شده است و در حال حاضر ۳۰ راه روستایی نیز مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی آن هستند.

این مسئول افزود: در حال حاضر مسیرهای بولاماجی،آق بلاغ،پابند،سفلی،دربند سراب،توزلو،سرقه چین،حسین آباد و گمشه تپه مسدود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران، برف و مه در محورهای شهرستان خدابنده مشاهده می‌شود تاکید کرد: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده شده و رانندگان باید در ترددهای خود بیش از پیش احتیاط را رعایت کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده خاطر نشان کرد: رانندگان با توجه به تغییر وضعیت هوا و بارش برف و باران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

خدابنده لو با اشاره به مسدود بودن برخی از محورهای شهرستان خدابنده و عدم امکان تردد در آن تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.