باند دوم محور سلطانیه ـ خدابنده ـ کبودر آهنگ بزرگ‌ترین پروژه خدابنده است/ ۷۵ درصد راه‌های شهرستان خدابنده آسفالت است

فرماندار خدابنده با اشاره به وضعیت فعلی بزرگ‌ترین پروژه در حال ساخت شهرستان خدابنده، خاطر نشان کرد: احداث باند دوم محور سلطانیه ـ خدابنده ـ کبودر آهنگ به طول ۱۳۰ کیلومتر در پنج قطعه در دست ساخت است. به گزارش اشراق۲۴،باب‌الله فتحی فرماندار خدابنده با بیان اینکه این آمار در سال ۹۲ بالغ بر ۶۲ […]

فرماندار خدابنده با اشاره به وضعیت فعلی بزرگ‌ترین پروژه در حال ساخت شهرستان خدابنده، خاطر نشان کرد: احداث باند دوم محور سلطانیه ـ خدابنده ـ کبودر آهنگ به طول ۱۳۰ کیلومتر در پنج قطعه در دست ساخت است.۱۱۲۸۲۱_۹۲۱

به گزارش اشراق۲۴،باب‌الله فتحی فرماندار خدابنده با بیان اینکه این آمار در سال ۹۲ بالغ بر ۶۲ در صد بوده است، تصریح کرد: در بحث برخورداری از راه‌های آسفالته متاسفانه در سال گذشته از متوسط استانی بسیار پایین بودیم که امسال با بیش از ۷۵ درصد به بالاتر از نرم استانی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه در آسفالت کردن راه‌ها توازن در بین مناطق مختلف شهرستان به خوبی صورت نگرفته است، ادامه داد: در برخی از مناطق شهرستان به عنوان مثال در بخش بزینه‌رود صد درصد و در بخش مرکزی بالای ۹۰ درصد آسفالت انجام شده است اما در بخش افشار متاسفانه این آمار پایین‌تر است و باید توازن منطقه در آسفالت کردن راه‌ها رعایت شود.

فرماندار شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: همت دولت در بخش آسفالت کردن راه‌ها بیشتر به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است و به همین جهت در استان نیز سیاست تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اتخاذ شده است.

فتحی با اشاره به وضعیت فعلی بزرگ‌ترین پروژه در حال ساخت شهرستان خدابنده، خاطر نشان کرد: احداث باند دوم محور سلطانیه ـ خدابنده ـ کبودر آهنگ به طول ۱۳۰ کیلومتر در پنج قطعه در دست ساخت است و این محور در سه قطعه از شهرستان خدابنده به ۱۸ کیلومتر عبور می‌کند و این پروژه در دو سال اخیر سرعت و پیشرفت زیادی را داشته است.

این مسئول اظهار کرد: این مسیر که جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نیز محسوب می‌شود، می‌تواند با تزریق اعتبار سرعت و پیشرفت بیشتری را داشته باشد.

وی افزود: شهرستان خدابنده به لحاظ وسعت وسیع‌ترین شهرستان در منطقه شمالغرب کشور تلقی می‌شود و روستاها و بخش‌های این شهرستان در فاصله دوری نسبت به هم قرار گرفته‌اند و در همین راستا اختصاص بودجه در بخش توسعه راه‌های این شهرستان باید از اولویت بیشتری نسبت به شهرستان‌های دیگر برخوردار باشد.