بازدید معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور از حوزه جدید الاحداث قیدار+تصاویر

حجت الاسلام عماد، معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور به همراه امام جمعه قیدار از حوزه جدید الاحداث این شهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند. به گزارش اشراق24،امروز حجت الاسلام عماد معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور به همراه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار از […]

حجت الاسلام عماد، معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور به همراه امام جمعه قیدار از حوزه جدید الاحداث این شهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.
DSC08319DSC08324DSC08325به گزارش اشراق24،امروز حجت الاسلام عماد معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور به همراه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار از حوزه علمیه امام صادق (ع)این شهر و حوزه جدیدالاحداث بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.

حجت الاسلام طالبی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴، اظهار کرد: حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع)خدابنده با داشتن ۱۵۰ نفر طلبه از اول تا ششم و ۱۰مدرس یکی از بزرگترین حوزه های استان زنجان است و به دلیل نبود امکانات ۷۰ الی۸۰ درصد از طلاب حوزه های شهری ابهر،خرمدره،هیدج،صائین قلعه و زنجان از جوانان شهرستان خدابنده است که در آنجا مشغول به تحصیل هستند.

وی  با بیان اینکه بر اساس آمار موجود،طلاب مدرسه فوق الذکر،همیشه در مسابقات علمی حوزوی استان و حتی کشور جزء نفرات برتر هستند ادامه داد: آمار فارغ التحصیلان از این حوزه بیشتر از۱۳۰۰نفر است که این نشان دهنده اهمیت مردم این خطه ولایت مدار به مسائل دینی و مذهبی است.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر قیدار به خود می بالد که شخصیت های مذهبی و تاثیر گذاری را به جامعه ایران اسلامی معرفی کرده است که با تصدی پست ها و مناصب حساس و کلیدی کمک شایانی به اداره امور نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

طالبی درباره ساخت حوزه جدید الاحداث امام صادق (ع) شهرستان خدابنده گفت: برای تکمیل پروژه حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان خدابنده با مساحت ۳ هزار متر در ۳ طبقه،۵میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و حمایت های مردم خیر شهرستان خدابنده این مکان در ورودی شهر قیدار از طرف زنجان،تقریبا روبروی دادگستری این شهرستان در حال ساخت است.