بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از بیمارستان امیرالمومنین (ع)قیدار+تصاویر

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به همراه فرماندار شهرستان خدابنده و بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و هیئت همراه از بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) شهر قیدار بازدید کردند. به گزارش اشراق آنلاین،شهبازی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به همراه فتحی فرماندار شهرستان خدابنده و بیگلری رئیس دانشگاه […]

600600p15585EDNmainDSC00373 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به همراه فرماندار شهرستان خدابنده و بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و هیئت همراه از بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) شهر قیدار بازدید کردند. به گزارش اشراق آنلاین،شهبازی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به همراه فتحی فرماندار شهرستان خدابنده و بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و هیئت همراه از بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) شهر قیدار بازدید کردند.

شهبازی در این بازدید از نزدیک درجریان روند کاری بیمارستان گرفت و ضمن تشکر از زحمات انجام شده کارکنان و مسئولین مربوطه خواستار برطرف شدن هر چه زودتر کمبودها و مشکلات موجود شد و روند بهبود خدمت رسانی را خوب ارزیابی کرد.

وی همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت را از سوی دولت تدبیر و امید گامی بسیار مثبت در حوزه سلامت دانست و خاطر نشان کرد:اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان زنجان موجب افزایش کمیت و کیفیت خدمات در این بخش و همچنین باعث افزایش سطح رضایتمندی مردم گردیده است.