بارش برف محورهای استان زنجان را فرا خواهد گرفت

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طی امروز و فردا بارش برف محورهای استان زنجان را فرا خواهد گرفت. به گزارش ثبیر،مسعود خوشکام امروز اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان رانندگان در عبور از محورهای برفگیر استان از زنجیر چرخ استفاده کنند. مسئول مرکز مدیریت […]

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طی امروز و فردا بارش برف محورهای استان زنجان را فرا خواهد گرفت.13920914000152_PhotoA

به گزارش ثبیر،مسعود خوشکام امروز اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان رانندگان در عبور از محورهای برفگیر استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه هواشناسی استان زنجان بارش برف را برای برف را برای بعد ازظهر امروز و فردا پیش‌بینی کرده، تصریح کرد: رانندگان حتما نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ همچنان الزامی است، ابراز داشت: به دلیل ناپایداری وضع هوا رانندگان باید آمادگی کامل را داشته باشند.

خوشکام با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان افزود: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برفگیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، متذکر شد: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.