اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خدابنده برگزار شد/افزایش 50 درصدی اعتبارات این شهرستان

فرماندار شهرستان خدابنده  در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خدابنده از افزایش 50 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت:علیرغم کاهش 15درصدی اعتبارات استان، افزایش 50 درصدی اعتبارات سهم شهرستان خدابنده، حاصل تغییر الگوی توزیع اعتبارات 2%نفت و توجه استاندار استان برای ارتقاءشاخص های توسعه شهرستان است. به گزارش اشراق24،اولین جلسه کمیته برنامه […]

600600p15585EDNmainDSC02265فرماندار شهرستان خدابنده  در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خدابنده از افزایش 50 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت:علیرغم کاهش 15درصدی اعتبارات استان، افزایش 50 درصدی اعتبارات سهم شهرستان خدابنده، حاصل تغییر الگوی توزیع اعتبارات 2%نفت و توجه استاندار استان برای ارتقاءشاخص های توسعه شهرستان است.

به گزارش اشراق24،اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خدابنده در سالجاری به ریاست فتحی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای جلسه و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونت هماهنگی امور عمرانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه میرزائی معاون فرماندار شهرستان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین جلسه و اعلام دستور کارجلسه، پیرامون نحوه الگوی توزیع  اعتبارات سهم شهرستان مطالبی را به سمع  و نظر حاضران در جلسه رساند.

سپس عیوضی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان و دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان به تشریح اعتبارات و قوانین و ضوابط حاکم بر بودجه سال 1394 و همچنین قرائت پروژه ها پرداخت و خاطر نشان کرد:اعتبارات شهرستان خدابنده در مجموع 50% نسبت به سال گذشته رشد داشته است که با توجه به کاهش 15درصدی اعتبارات استان زنجان وضعیت اعتبارات شهرستان خدبنده بسیار خوب می باشد.

فتحی فرماندار ورئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان خدابنده ضمن  تبریک احیاء سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بعنوان متولی ، برنامه ریزی و بودجه کشورگفت: از این به بعد در شهرستانها دستگاههای اجرایی نقش اصلی را در پیشنهاد پروژه ها و همچنین فرمانداران نقش راهبردی و هماهنگی و اداره جلسه کمیته ها را بعهده خواهند داشت.

وی در ادامه ضمن تشریح اعتبارات سال گذشته و تشکر از دستگاههای اجرایی که در جذب اعتبارات واجرای به موقع پروژه ها تلاش نمودند افزود:علیرغم کاهش 15درصدی اعتبارات استان، افزایش 50 درصدی اعتبارات سهم شهرستان را حاصل تغییر الگوی توزیع اعتبارات 2%نفت و توجه استاندار استان برای ارتقاءشاخص های توسعه شهرستان عنوان کرد.

فرماندار خدابنده میزان اعتبارات 2% نفت شهرستان را حدود 47% اعتبارات استان عنوان کرد و گفت: انشاا… با تخصیص اعتبارات واجرای پروژه های نیمه تمام شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان خدابنده باشیم.

وی در ادامه از مکاتبه استاندار استان زنجان با دکتر نوبخت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد وگفت :در حوزه های مختلف عمرانی ،اقتصادی، زیربنایی و بهداشتی  درخواست ها و مشکلات شهرستان به ایشان منعکس گردیده  و وی  قول مساعد داده است  که به شهرستان خدابنده توجه ویژه ای مبذول گردد.

در پایان جلسه فرماندار شهرستان از همه مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان درخواست کرد: از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرند وتلاش مضاعف نمایند که در جذب اعتبارات و اجرای به موقع پروژه ها موفق باشند تا در پیشگاه خداوند متعال ومردم شریف شهرستان سربلند گردند.

در پایان از اعضای حاضردر جلسه در خصوص توزیع اعتبارات 2% نفت سهم شهرستان به پروژه های قرائت شده رأی گیری بعمل آمدکه به تصویب اکثریت اعضای جلسه رسید.