اهدای 32 میلیارد ریال نذری به حسینیه اعظم زنجان

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: جمع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه از آغاز تا 10 محرم سال جاری 32 میلیارد ریال بوده است. به گزارش اشراق24 به نقل از فارس،محمد جواد غم‌پرور امروز با اشاره به ارادت مردم زنجان به حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: این ارادت در قالب اهدای […]

13920715000226_PhotoAرئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: جمع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه از آغاز تا 10 محرم سال جاری 32 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش اشراق24 به نقل از فارس،محمد جواد غم‌پرور امروز با اشاره به ارادت مردم زنجان به حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: این ارادت در قالب اهدای نذورات به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی ارادت خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به حسینیه اعظم اهدا می‌کنند، اضافه کرد: در 10 روز گذشته از محرم سال جاری وجوه نقدی یک هزار و 871 راس گوسفند به حسنیه اعظم اهدا شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به حسینیه اعظم زنجان را 6 هزار و 40 راس اعلام و تصریح کرد: 2 هزار و 564 راس دام اعم از گاو و گوسفند هم در مسیر حرکت دسته عزاداری روز هشتم محرم ذبح شده است.

غم‌پرور ادامه داد: مجموع نذورات گوسفندان اهدایی به حسینیه اعظم زنجان طی این مدت 10 هزار و 475 راس بوده است.

غم‌پرور مجموع نذورات اهدایی شامل وجوهات نقدی و فروش احشام مردم به حسینیه اعظم زنجان را در دهه نخست محرم سال جاری 32 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد.