انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز و با مساجد نیز پشتیبانی در دفاع مقدس صورت گرفت

  مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاههی مقاومت بسیج خدابنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز و با مساجد نیز پشتیبانی در دفاع مقدس صورت گرفت،گفت: اگر از مساجد به درستی نگهداری شود هویت انقلاب را […]

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاههی مقاومت بسیج خدابنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز و با مساجد نیز پشتیبانی در دفاع مقدس صورت گرفت،گفت: اگر از مساجد به درستی نگهداری شود هویت انقلاب را حفظ کرده‌ایم.

به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام و المسلمین علی متین در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاههی مقاومت بسیج خدابنده و مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در مسجد موسی ابن جعفر(ع)شهر قیدار برگزار شد، با تأکید بر اینکه امامان جماعت مساجد و مبلغان دینی باید ارزش واقعی مساجد را به زیبایی برای مردم تبیین کنند، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما آشنایی کمتر با ارزش‌ها و امور دینی است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید کبوتر مساجد شوند، تصریح کرد: هنوز برای مردم ارزشمندی مسجد در نماز جماعت را به خوبی تبیین نکرده‌ایم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم ما به زیبایی در شب‌های قدر به مسجد می‌آیند، چراکه شب قدر را برای آنها به خوبی تبیین کرده‌ایم، ابراز کرد: اما این موضوع که برای پرستش خداوند مسجد بهتر از خانه است را به خوبی تبیین نکرده‌ایم.

متین با تاکید بر اینکه هنر صدا و سیما باید تبیین ارزش مسجد برای مردم باشد، خاطرنشان کرد: هر مسجد یک مثلث مبارک دارد که شامل امام جماعت، هیأت امنا و فرماندهان پایگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه اگر این سه مثلث در مساجد به خوبی تحقق پیدا کنند، بخشی از مشکلات حل می‌شود، گفت: این مثلث باید برای جذب مردم به مسجد با یکدیگر رقابت کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه روز جهانی مسجد به دلیل آتش زدن مسجد الاقصی در سالیان گذشته نامگذاری شده است، افزود: مسجد باید انقلابی باشد.

متین با تأکید بر اینکه شهید محسن حججی از نسل دهه هفتاد بوده و به این معنی بود که بعد از دفاع مقدس توان تربیت انسان‌های انقلابی در این کشور وجود دارد، تصریح کرد: این شهید نمونه بارزی از خروجی مساجد است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز و با مساجد نیز پشتیبانی در دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار کرد: اگر از مساجد به درستی نگهداری شود هویت انقلاب را حفظ کرده‌ایم.