انصراف از دریافت یارانه به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کمک می کند

نماینده مردم خدابنده گفت: انصراف از دریافت یارانه به رشد و شکوفایی روز افزون اقتصادی کشور کمک می کند.حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین،افزود: تاکید مراجع عظام مبنی بر انصراف متمکن ها از دریافت یارانه زمینه بهتری را برای انجام و تحقق برنامه های پیش بینی شده کشور در بخش های مختلف مهیا می […]

نماینده مردم خدابنده گفت: انصراف از دریافت یارانه به رشد و شکوفایی روز افزون اقتصادی کشور کمک می کند.81116043-5614863حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین،افزود: تاکید مراجع عظام مبنی بر انصراف متمکن ها از دریافت یارانه زمینه بهتری را برای انجام و تحقق برنامه های پیش بینی شده کشور در بخش های مختلف مهیا می کند.

وی یادآوری کرد: هم اکنون مشکلاتی در جامعه وجود دارد که رفع تمامی آنها در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام موسوی سجاسی گفت: قانون هدفمند سازی یارانه ها یک نیاز و ضرورتی انکار ناپذیر در جامعه است و مشارکت فعالانه مردم نیز برای کمک به اجرای این مهم نقش تعیین کننده ای دارد.

وی اظهار کرد: انصراف داوطلبانه متمکن ها و افراد مختلف جامعه از دریافت یارانه بدون اعمال زور و یا تحمیل انجام می گیرد و این رویداد مهم بر خاسته از اراده و عزم ملی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور چشمگیر مردم در عرصه های حساس و سرنوشت ساز کشور همواره جهانیان را متحیر کرده است.

وی اظهار کرد: همراهی عموم مردم در اجرای مرحله دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها به طور یقین چشم انداز بهتری را برای رشد، توسعه و شکوفایی کشور بوجود می آورد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی افزود: فاز نخست قانون هدفمند سازی یارانه ها در گذشته همراه با مشکلاتی اجرا شد و توجه ویژه دولت تدبیر و امید در شرایط کنونی به این موضوع مهم بیانگر رفع نواقض و تمرکز بر برنامه های مدون شده دارد.