امامزاده قاسم(ع)سهرورد،کمپینگ گردشگری خدابنده در نوروز+تصاویر

امامزاده قاسم(ع)سهرورد،کمپینگ گردشگری شهرستان خدابنده است که در ایام تعطیلات مورد بازدید بسیاری از مسافران نوروزی قرار می گیرد. به گزارش اشراق24،امامزاده قاسم(ع)سهرورد،کمپینگ گردشگری شهرستان خدابنده است که در ایام تعطیلات مورد بازدید بسیاری از مسافران نوروزی قرار می گیرد. منطقه سهرورد در حاشیه رود  و کنار جنگل و باغات میوه ،  و در جای […]

امامزاده قاسم(ع)سهرورد،کمپینگ گردشگری شهرستان خدابنده است که در ایام تعطیلات مورد بازدید بسیاری از مسافران نوروزی قرار می گیرد.
IMG_0093IMG_0025IMG_0526

Copy of IMG_1754IMG_0159

مناظر اطراف بقعه

به گزارش اشراق24،امامزاده قاسم(ع)سهرورد،کمپینگ گردشگری شهرستان خدابنده است که در ایام تعطیلات مورد بازدید بسیاری از مسافران نوروزی قرار می گیرد.

منطقه سهرورد در حاشیه رود  و کنار جنگل و باغات میوه ،  و در جای نسبتا شیب که شیب آن به طرف  شرق و رود و باغها  است واقع شده  و یکی از کمپین های گردشگری روستای سهرورد امامزاده قاسم(ع)است که هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر از سراسر ایران است.

بقعه متبرکه امامزاده قاسم ( ع )زیارتگاه معروف و مورد احترام مردم و علاقمندان به ائمه اطهار ( علیهم السلام ) است که در مکانی بسیار زیبا و مشرف به باغات گردو واقع شده است و حضور زائرین در مناسبت های مذهبی و دینی و ایام آخر هفته جلوه ی معنوی خاصی به این مکان بخشیده است .

مردم در مناسبت های مذهبی با آوردن و پخش نزوراتی همچون نان فتیر ، خرما و … به زائران موجبات توجه و ارادت هر بیشتر مردم به  این مکان مقدس می شوند .

نکته قابل توجه این است که برخی از مردمی که به این امامزاده می آیند حال خاصی بر آنها حاکم می شود به طوری که ناخودآگاه به یاد خواسته ها و حوائج خود می افتند و از این امامزاده در خواست می کنند که حاجاتشان برآورده شود.