افتتاح پروژه پرورش قارچ در خدابنده به مناسبت دهه فجر/تصاویر

در ششمین روز از دهه فجر،پروژه پرورش قارچ در روستای زواجر از توابع بخش مرکزی خدابنده با حضور رئیس جهاد کشاورزی و مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان،امام جمعه شهر قیدار،فرمانده سپاه و رئیس جهاد کشاورزی خدابنده افتتاح شد. به گزارش اشراق24،صبح امروز در ششمین روز از دهه فجر،پروژه پرورش قارچ در روستای زواجر از توابع بخش […]

DSCN5232DSCN5230DSCN5229DSCN5228DSCN5219DSCN5218DSCN5215DSCN5212DSCN5210در ششمین روز از دهه فجر،پروژه پرورش قارچ در روستای زواجر از توابع بخش مرکزی خدابنده با حضور رئیس جهاد کشاورزی و مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان،امام جمعه شهر قیدار،فرمانده سپاه و رئیس جهاد کشاورزی خدابنده افتتاح شد.

به گزارش اشراق24،صبح امروز در ششمین روز از دهه فجر،پروژه پرورش قارچ در روستای زواجر از توابع بخش مرکزی خدابنده با حضور جعفری رئیس جهاد کشاورزی و زینعلی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان،حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار و ابراهیمی فرمانده سپاه و عیوضی رئیس جهاد کشاورزی خدابنده افتتاح شد.

وحید قاسمی،مسئول این پروژه در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 گفت: بنده پشتیبان پرورش قارچ در شهرستان خدابنده هستم و 28میلیون تومان وام از بسیج سازندگی سپاه خدابنده در غالب واو اقتصاد مقاومتی دریافت کردم و این پرژه را راه اندازی کردم که در هر دو ماه، سه تن قارچ در اینجا تولید می شود.