افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های خدابنده در هفته دولت+عکس

به مناسبت هفته دولت چندین پروژه عمرانی، کشاورزی و آموزشی با حضور استاندار زنجان در شهرستان خدابنده افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش نسیم اشراق به مناسبت گرامیداشت هفته دولت چندین پروژه عمرانی، کشاورزی و آموزشی با حضور افشارچی استاندار زنجان، بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، تاراسی فرماندار خدابنده و هم‌چنین معاونان و اعضای شورای اداری شهرستان خدابنده افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

استاندار زنجان پس از استقبال بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری این شهرستان به سمت روستای کشک‌آباد رفته و در آنجا کلنگ یک واحد مرغداری سبز‌دشت این روستا را با اعتباری بالغ بر ا 200 میلیارد ریال از سری طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به زمین زده شد.

سپس دولت‌مردان خدابنده به همراهی استاندار زنجان در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پسرانه «شهید رضی موسوی» شهر قیدار حضور یافته و این آموزشگاه با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه بعدی مسئولان استانی و شهرستانی روستای آبی سفلی بود که با استقبال مردم تعریض سه‌راهی آبی سفلی به اینچه با اعتبار 300 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دولت‌مردان پس از ترک روستای آبی سفلی به سمت شهرک محمود آباد رفته و مرغداری ۵۰ هزار قطعه‌ای این شهرک را با اعتبار 700 میلیارد ریال از طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده افتتاح کردند.