اضافه شدن بسترهای ایرانی به فضای مجازی رادیو اربعین

رضایی گفت: فضای مجازی در رادیو اربعین به مانند سالهای گذشته فعال و پویا جهت ارانه اطلاعات و اخبار پیرامون سفر اربعین می باشد.

به گزارش نسیم اشراق، حسین رضایی مدیر فضای مجازی این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: امسال بسترهای ایرانی هم به فضای مجازی این شبکه اضافه شد

اعم از پیام رسان های بله و ایتا که دارای کانال رسمی رادیو اربعین به آدرس @radio_arbaeen می باشد .همچنین زیرمجموعه این کانال ها گروه هایی هم ایجاد شده در این دو پیامرسان که مخاطبان نسبت به اشتراک گذاری تجربیات سفر خود با حضور برنامه سازان شبکه از مشکلات و درخواست های مخاطبان مطلع می شوند.

رضایی ادامه داد: صفحه ای در شبکه اجتماعی متن محور ویراستی به آدرس @radioarbaeen می باشد که ضمن اطلاع رسانی محلی برای تعامل اطلاعات مخاطبین در این شبکه اجتماعی می باشد.

وی خاطر نشان کرد:به مانند سال های قبل، مسافران گذشته و حال سفر اربعین، عکس های خود را جهت پخش در رادیونمای اربعین به شماره 09358300955 در پیام رسان های بله و ایتا ارسال می کنند .در وبسایت رادیو اربعین به نشانی  radioarbaeen.ir نیز می توانید آخرین اخبار، پخش زنده، رادیونما و دیگر محتواهای پیرامون اربعین را مشاهده کنید.