ارائه تسهیلات اشتغالزائی به 298 نفر در خدابنده

رئیس کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده از پرداخت تسهیلات اشتغالزائی به 298 نفر خبر داد و گفت: 114 خانوار با برخورداری از این طرح‌ها به درآمد با ثبات رسیده و با توانمندی از چرخه حمایت امداد خارج شده‌اند.

مهدی بیگدلو در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با اشاره به عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد خمینی (ره) گفت: حركت در راستاي امور برنامه‌محور ، نوآوری برای محرومیت‌زدائی و توجه جدی به اصل مردم محوری جهت ارائه خدمات به‌هنگام، مؤثر و هدفمند از ضروریات امر خدمت‌رسانی به جامعه‌هدف امداد است.

وی افزود: با توجه به رويكردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت‎رسانی و تكريم نيازمندان و مددجويان تحت حمايت، ارتقاء بهره‌وری، رضايت‌مندی، عدالت توزيعی در خدمت‌رسانی از ضروريات بوده و الزام توجه به اجرای فرامين الهی و موازين علمی در ارائه خدمات مورد تاکید است.

رئیس کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده ادامه داد: کمیته امداد در راستای سیاست‌‎‎ توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای نیازمندان اقدام کرده است و افراد مستعد اشتغال جهت دریافت تسهیلات اشتغالزائی و ایجاد طرح برای درآمدزایی را معرفی می‌کند.

وی اضافه کرد: به لطف الهی کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده در سال گذشته برای تعداد 298 نفر از این افراد با دریافت تسهیلاتی قریب به 300 میلیارد ريال از محل منابع بانکی و امدادی نسبت به ایجاد طرح و اشتغالزائی برای این افراد اقدام کرده است که با توجه به پایش و بررسی‌های صورت گرفته تعداد 114 خانوار با برخورداری از این طرح‌ها به درآمد با ثبات رسیده و با توانمندی از چرخه حمایت امداد خارج شده‌اند.