اختتامیه کلاس های تابستانی قرآنی خدابنده با حضور مربی قرآن کشوری +تصاویر

اختتامیه کلاس های قرآنی خانه مشکاة الهدی با حضور حجت الاسلام محمدی،مربی ممتاز قرآن کشور در فرهنگ سرای شهر قیدار برگزار شد.به گزارش اشراق24،امروز اختتامیه کلاس های تابستانی قرآنی خانه مشکاة الهدی با حضور حجت الاسلام محمدی،مربی قرآن کشور،امام جمعه قیدار و دیگر مسئولین شهرستان خدابنده برگزار شد. در این برنامه فرهنگی و معنوی،نو آموزان […]

DSCN9178DSCN9177DSCN9175DSCN9172DSCN9169DSCN9166DSCN9165DSCN9163اختتامیه کلاس های قرآنی خانه مشکاة الهدی با حضور حجت الاسلام محمدی،مربی ممتاز قرآن کشور در فرهنگ سرای شهر قیدار برگزار شد.به گزارش اشراق24،امروز اختتامیه کلاس های تابستانی قرآنی خانه مشکاة الهدی با حضور حجت الاسلام محمدی،مربی قرآن کشور،امام جمعه قیدار و دیگر مسئولین شهرستان خدابنده برگزار شد.

در این برنامه فرهنگی و معنوی،نو آموزان قرآنی به قرائت آیاتی از قرآن پرداختند و در ادامه غزل های حافظ را خواندند و پس از آن شعر” ای ایران ” را اجرا کردند.

سپس حجت الاسلام محمدی،مربی ممتاز کشوری در زمینه علوم قرآنی به اجرای برنامه های متنوع و آموزنده برای بچه ها پرداخت و سپس  برای والدین این نوآموزان قرآنی به اجرای برنامه سخنرانی به همراه تصویر درباره ابعاد مختلف وجودی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و همچنین زندگی این دو بزرگوار پرداخت.

وی با بیان اینکه مادران و پدران جامعه ما باید ار از این دو شخصیت برجسته اسلامی در تربیت فرزندان الگو بگیرند گفت:اگر در جامعه مدرن و پیچیده امروزی،از امامان و معصومین(ع)الگو بگیریم و روش زندگی آنها را در زندگی شخصی خود پیاده کنیم هیچ کدام از مشکلاتی که امروزه دست و پا گیر خانواده ها شده است پیش نمی آید.

مربی قرآنی کشوری در پایان سخنان خود با اشاره به در پبش بودن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)از خانواده ها در خواست کرد که ازدواج جوانها را آسان بگیرند تا این امر مقدس در جامعه افزایش پیدا کند و در نتیجه تعداد شیعیان نیز زیاد شود.

لازم به ذکر است که  در پایان این مراسم قرار شد که با همکاری مسئولین شهرستان خدابنده از مادران حاضر در این برنامه که بیش ازهشت فرزند داشتند تجلیل ویژه ای شود.