مراسم اختتامیه جوانه های صالحین خدابنده برگزار شد+تصاویر

اختتامیه جوانه های صالحین شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام راستگو،مبلغ دینی برجسته کشوری در پارک اصلی شهر قیدار برگزار شد.به گزارش اشراق24،اختتامیه طرح جوانه های صالحین امروز با حضور حجت الاسلام راستگو،مبلغ دینی برجسته کشوری که از قم به این برنامه دعوت شده اند در پارک اصلی شهر قیدار برگزار شد. این  برنامه همراه […]

DSCN9308DSCN9310DSCN9311DSCN9307DSCN9305DSCN9294DSCN9287DSCN9279DSCN9278DSCN9272DSCN9271DSCN9270DSCN9269DSCN9267

DSCN9264

DSCN9253 اختتامیه جوانه های صالحین شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام راستگو،مبلغ دینی برجسته کشوری در پارک اصلی شهر قیدار برگزار شد.به گزارش اشراق24،اختتامیه طرح جوانه های صالحین امروز با حضور حجت الاسلام راستگو،مبلغ دینی برجسته کشوری که از قم به این برنامه دعوت شده اند در پارک اصلی شهر قیدار برگزار شد.

این  برنامه همراه با دکلمه خوانی و سرود خوانی جوانه ای صالحین همراه بود و سپس برنامه های بانشاط و متنوعی توسط حجت الاسلام راستگو،مبلغ دینی کشوری اجرا شد و برخی از خانواده های شهرستان خدابنده به همراه فرزندان خود در این برنامه حضور داشتند و از آن در جهت تربیت صحیح اسلامی کودکان و نوجوانان خود بهره بردند.

حجت الاسلام مسلم فیضی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های بسیج این شهرستان،اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا شد.
وی ادامه داد:این برنامه‌ها در سه بخش برنامه‌هایی برای تشکیل و تقویت حلقات، برنامه‌های درون حلقات و برنامه‌های عمومی پایگاه برای نقش‌آفرینی حلقات صالحین در قالب و موضوعات مختلف برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خدابنده ادامه داد:گسترش، تعمیق و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه‌ها مورد انتظار بود و اجرای این طرح در بازه اول تابستان از ۲۵ خرداد شروع شده و تا ۲۶ تیر ادامه داشت و در بازه دوم از ۲۷ تیر آغاز شده و تا ۲۴ شهریور به مدت ۵۵ روز اجرا شد.
حجت‌الاسلام فیضی در پایان با بیان اینکه ۱۲۴ پایگاه بسیج در سطح شهرستان خدابنده مشغول اجرای این طرح بودند،خاطرنشان کرد: در این طرح ۵ هزار نفر دختر و پسر جوان و نوجوان حضور داشتند.