احسان صالحی ازخدابنده رتبه 7 رشته تجربی و رتبه 4 زبان کنکورامسال رابه خوداختصاص داد

رتبه های 21،7،6 و38 کنکورسراسری امسال در رشته های تجربی و ریاضی متعلق به شهرستان خدابنده بود که این مسئله باعث شد این شهرستان رتبه اول استان در راهیابی به دانشگاه و رتبه های برتر رابه خوداختصاص دهد.ثبیر:جوانان درس خوان و با استعداد شهرستان خدابنده امسال در کنکور سراسری با کسب رتبه های تک رقمی […]

رتبه های 21،7،6 و38 کنکورسراسری امسال در رشته های تجربی و ریاضی متعلق به شهرستان خدابنده بود که این مسئله باعث شد این شهرستان رتبه اول استان در راهیابی به دانشگاه و رتبه های برتر رابه خوداختصاص دهد.5748ثبیر:جوانان درس خوان و با استعداد شهرستان خدابنده امسال در کنکور سراسری با کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی شاهکار کردند و خدابنده را در کشور و استان سربلند کردند.

رتبه های 21،7،6 و 38 رشته های تجربی و ریاضی متعلق به شهرستان خدابنده بود که این مسئله باعث شد این شهرستان رتبه اول استان در راهیابی به دانشگاه و رتبه های برتر باشد.

 احسان صالحی رتبه 7 رشته تجربی و رتبه 4 زبان از دانش آموختگان دبیرستان نمونه دولتی مهر گفتگویی انجام دادیم که در ذیل می خوانید.

ثبیر:درباره خودتان بیشترتوضیح دهید؟

-احسان صالحی دانش آموخته رشته تحصیلی تجربی از مقطع متوسطه دارای رتبه 7 منطقه و 58 کشوری می باشم. من در زبان انگلیسی نیز رتبه 4 منطقه ای و رتبه 37 کشوری را کسب کردم.

ثبیر:عامل موفقیت خورادر کسب رتبه برتر کنکور سراسری چه می دانید؟

-من با برنامه ریزی و تلاشی که کرده بودم انتظار داشتم در کنکور سراسری رتبه تک رقمی در کشور را داشته باشم.

وی افزود: من ویژه نامه کانون فرهنگی آموزش و قلم چی که قبل از کنکور برگزار شد رتبه نهم کشوری را کسب کرده بودم.

احسان صالحی لطف خدا، هوش خود و کمک پدر و مادر و کمک های کانون فرهنگی و آموزش قلم چی را عامل موفقیت خود عنوان نمود.

این جوان موفق خدابنده ای به برنامه ریزی درسی، تلاش، استفاده از حداکثر امکانات و تعیین هدف اشاره کرده و گفت: دانش آموزان نیز می توانند با مطالعه کتابهای درسی خودشان و برنامه ریزی و هدف گذاری در تحصیل موفق باشند.

لازم به ذکراست احسان صالحي در رشته داروسازي دانشگاه تهران قبول ومشغول تحصيل مي باشد.