اجباری در تهیه لباس فرم جدید مدارس نیست

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: در صورت داشتن لباس فرم دانش‌آموزی از سالهای گذشته، نیاز به تهیه لباس فرم جدید نبوده و به هیچ وجه اجباری نیست.

به گزارش نسیم اشراق محفل انس با قرآن کریم و جلسه توجیهی در اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با حضور معاونین و کارکنان این اداره در سالن کنفرانس شهید محمد دشتکی قیدار برگزار شد.

بهروز کثیرلو در این جلسه با تبریک ایام مبارک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر از کارگروه‌های پروژه مهر تقدیر و تشکر کرد و خواستار تشکیل جلسات هدایت تحصیلی و ثبت‌نام دانش‌آموزان شد.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره‌های عصر جدید یادگیری و یاددهی هم قدردانی کرد و از معاونین پرورشی اداره کل در جهت اجرای مطلوب برنامه‌ها و مناطق ۱۴ گانه استان تقدیر کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده هم‌چنین از روند اطلاع رسانی بخش نامه‌ها، فرآیند کارورزی هنر‌جویان هنرستان‌ها، تکریم ارباب‌رجوع، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش در این هفته و پیگیری دستورات جلسه و در نهایت درخواست اموال و فرآیند ثبت آن در سامانه قدردانی کرد.

وی به مدیران مدارس شهر و روستاهای خدابنده اعلام کرد: با عنایت به تماسهای مکرر اولیا مبنی بر تهیه لباس فرم جدید دانش‌آموزان، در صورت داشتن لباس فرم دانش‌آموزی از سالهای گذشته، نیاز به تهیه لباس فرم جدید نبوده و به هیچ وجه اجباری نیست.

کثیرلو ادامه داد: مقتضی است مدیران مدارس این موضوع را را به اطلاع اعضای انجمن اولیا و مربیان برسانند و با تاکید بر تهیه و تکرار مدل لباس فرم سال قبل بر اجرای دقیق دستور العمل ارسالی و عقد قرار داد با تولید کنندگان با قیمت مصوب برای متقاضیان، نظارت و اهتمام جدی و لازم را در این زمینه داشته باشند.

در ادامه این جلسه مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خدابنده مکلف شد کانال اطلاع رسانی این ادره را در روبیکا ایجاد کند تا با عضویت اولیا و دانش‌آموزان و معلمان در این کانال، فعالیت کنند.