آیات دشمن شناسی قران باید بازگو شود/برپایی محفل انس با قرآن در خدابنده

مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین خدابنده با بیان اینکه آیات دشمن شناسی قران باید بازگو شود گفت: این مؤسسه محفل انس با قرآن‌ کریم را با حضور جمعی از قرآن‌آموزان این مرکز و قاریان ممتاز این شهرستان برپا می‌کند.  به گزارش اشراق۲۴،سید‌مهدی موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین خدابنده با تاکید بر انس با قرآن کریم، […]

مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین خدابنده با بیان اینکه آیات دشمن شناسی قران باید بازگو شود گفت: این مؤسسه محفل انس با قرآن‌ کریم را با حضور جمعی از قرآن‌آموزان این مرکز و قاریان ممتاز این شهرستان برپا می‌کند. 
wwwبه گزارش اشراق۲۴،سید‌مهدی موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین خدابنده با تاکید بر انس با قرآن کریم، گفت: جوانان باید با قرآن و اهل بیت(ع) انس گرفته و در مسیر بندگی گام بردارند.

وی اظهار کرد: قرآن مایه ی حیات جسم و روح انسان و تاثیرگذارترین عامل در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها است.

مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین هم چنین با اشاره به نقش و اهمیت انس با قرآن در زندگی و افراد جامعه، افزود: انس گرفتن با قرآن می تواند نقش بسیار مهمی در زندگی افراد و دوری انسان از گناهان داشته باشد.

مؤسسه آل‌یاسین خدابنده، محفل انس با قرآن‌ کریم را با حضور جمعی از قرآن‌آموزان این مرکز و قاریان ممتاز این شهرستان برپا می‌کند.
وی ادامه داد:‌ در این محفل انس با قرآن کریم که روز پنج‌شنبه، ۲۰ آبان‌ماه ساعت ۲۰ در مکان مؤسسه برپا می‌شود، جمعی از مسئولان قرآنی شهر، خانواده شهدا و علاقه‌مندان حضور خواهند داشت که از تلاوت قاریان بهره‌مند می‌شوند.
مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین بیان کرد: این مراسم همراه با زیارت اربعین حسینی همراه است و در این محفل قرآنی سید‌جعفر موسوی و سید‌حمید موسوی، مداحان اهل بیت(ع) به مداحی و عزاداری می‌پردازند و قاری نوجوان سید‌حسین موسوی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این محافل ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان است.

موسوی ادامه داد: آیات دشمن شناسی قران باید بازگو شود و عبرت قرار گیرد، و امروز نیز متاسفانه جریان های فکری که به آمریکا دل خوش کرده اند ساعت ها و بلکه روزها و حتی با عصای زیر بغل در کشورهای خارج به دنبال مذاکره بودند،حال نتیجه این مذاکرات به جایی رسید که خودشان هم اعلام می کنند که آمریکا بدعهدی کرد.
شایان ذکر است که مؤسسه قرآنی آل یاسین در استان زنجان، شهرستان خدابنده، شهر سجاس، خیابان رکن الدین، خیابان ایثار ۳ واقع شده است.