آموزش خلا بزرگی در جامعه است که باید به این موضوع مهم توجه جدی شود

نماینده مردم خدابنده گفت:آموزش خلا بزرگی در جامعه است که باید به این موضوع مهم توجه جدی شود.حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی امروزدر گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود: قوانین موجود پاسخگوی پیشگیری از وقوع و بروز جرایم مختلف به ویژه کلاهبرداری ها نیست و آموزش نقش تعیین کننده ای دارد. حجت الاسلام […]

نماینده مردم خدابنده گفت:آموزش خلا بزرگی در جامعه است که باید به این موضوع مهم توجه جدی شود.81149591-5669715حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی امروزدر گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود: قوانین موجود پاسخگوی پیشگیری از وقوع و بروز جرایم مختلف به ویژه کلاهبرداری ها نیست و آموزش نقش تعیین کننده ای دارد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی افزود: مشارکت فعالانه دستگاههای متولی از قبیل قوه قضاییه، دیوان عدالت اداری وسازمان بازرسی کل کشور با ارائه اطلاعات لازم می تواند بسیاری از جرایم را به حداقل کاهش دهد.

وی اظهار کرد: آموزش خلا بزرگی در جامعه است که باید به این موضوع مهم توجه جدی شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ، گفت: استفاده سودجویان از فناوری و شگردهای جدید موجب شده انواع کلاهبرداری ها روند روبه رشدی در جامعه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در بررسی پروند های واصله در کمیسیون قضایی و حقوقی نشان می دهد افراد بدون انجام تحقیق به کاری مبادرت کرده و در نهایت در دام سودجویان گرفتار شده اند.

حجت الاسلام موسوی سجاسی افزود: برخی افراد با ترفندهای خاصی و حتی قانونی جلوه دادن کار خود نسبت به جذب افراد اقدام به سودجویی و دریافت مبالغ هنگفت کرده اند.

وی یادآورشد: مردم به ویژه در هنگام خرید و فروش زمین و یا مسکن با دقت و حساسیت بیشتری اقدام کنند و شکایت های دریافتی بیانگر این می باشد که عدم کسب اطلاعات کافی مشکلات عدیده ای را برای خریدار فراهم کرده است.