آماده سازی800کلاس درس برای 18هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در خدابنده/تجلیل از خبرنگاران

مدیر آموزش و پرورش خدابنده در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه 800کلاس درس برای سال تحصیلی جدید آماده شده است افزود:برای امسال،1500 معلم برای 18هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدائی،متوسطه اول و دوم ساماندهی می شوند. به گزارش اشراق24،درابتدای نشست مطبوعاتی خبرنگاران شهرستان خدابنده با مدیرآموزش و پرورش این شهرستان،اکرادلو،معاون فناوری آموزش […]

DSCN8837DSCN8832DSCN8829DSCN8830DSCN8829DSCN8826DSCN8815مدیر آموزش و پرورش خدابنده در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه 800کلاس درس برای سال تحصیلی جدید آماده شده است افزود:برای امسال،1500 معلم برای 18هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدائی،متوسطه اول و دوم ساماندهی می شوند.

به گزارش اشراق24،درابتدای نشست مطبوعاتی خبرنگاران شهرستان خدابنده با مدیرآموزش و پرورش این شهرستان،اکرادلو،معاون فناوری آموزش و پرورش خدابنده اظهار کرد:کار اطلاع رسانی یک کار فرهنگی و بسیار خطیر است و خبرنگاران می توانند هم عملکرد اداره آموزش و پرورش را به مردم انعکاس دهند و هم مسائل ومشکلات در این حوزه از سوی مردم را به ما اطلاع دهند تا درباره حل آنها گام های موثری برداشته شود.

اسدی،مدیرآموزش و پرورش خدابنده نیز پروژه مهر اشاره کرد و تصریح کرد:این پروژه برای آماده شدن مدارس جهت بازگشایی از خردادماه آغاز به کار کرده است و تا نخستین روزمهر ماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه 800کلاس درس برای سال تحصیلی جدید آماده شده است افزود:برای امسال،1500 معلم برای 18هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدائی،متوسطه اول و دوم ساماندهی می شوند که کار ساماندهی دوره های متوسطه اول و دوم به پایان رسیده و در حال ساماندهی دوره ابتدائی هستیم.

اسدی افزود:برای آماده سازی مدارس،با کمک سپاه شهرستان خدابنده در قالب اردوهای طرح هجرت،رنگ آمیزی،زیبا سازی مدارس انجام شده است و بخشی از تعمیرات مانند ایزوگام کردن شوفاژ کشی توسط خود اداره آموزش و پرورش محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه ۴۹ درصد فضاهای آموزشی شهرستان خدابنده تخریبی است، افزود: ۲۰ درصد از فضاهای آموزشی در این شهرستان نیز نیازمند مقاوم‌سازی است.

اسدی با بیان این مطلب که امسال برای اولین بار دیوار بین شهر و روستا برداشته شده است اعلام کرد:اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در نظر دارد که ساماندهی معلمان صرفا براساس امتیازات آنها صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه 75درصد از مردم جامعه به نوعی لا اداره آموزش و پرورش مرتبط هستند اظهار کرد:امید است که مراسم بازگشایی مدارس که یک روز ملی محسوب می شود به شایستگی برگزار شود.

اسدی درباره عدم تمرکز زدایی مجتمع های آموزشی گفت:به دلیل تعدد و پراکندگی روستاهای این شهرستان این کار عملی نشد و این امر به استان واگذار شد.

وی درباره استخدام افراد جدید در آموزش و پرورش خدابنده که از طریق آزمون برگزار می شود گفت:برای این کار از اداره آموزش و پرورش خدابنده آمارگیری نشده است و این بکارگیری صرفا از طریق سازمان سنجش ومدیریت منابع انسانی کشور انجام می شود در حالی که اگر این کار به صورت بومی سازی درباره رشته ها و جنسیت ها به مناطق کل کشور واگذارمی شد نتایج بهتری داشت.

در پایان این مراسم از خبرنگاران با هداء لوح و هدایایی تجلیل شد.