یادواره شهید مصائبی در قیدار برگزار می‌شود

مدیر جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده از برگزاری یادواره شهید خلبان حاج بهمن مصائبی در قیدار خبر داد. به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده اظهار کرد: شهادت یکی از موهبت‌های الهی است و طبق نص صریح قرآن شهدا زنده جاوید هستند که خدای متعال در آیه ۱۵۴ سوره بقره فرموده است: «و لا تقولوا لمن […]

مدیر جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده از برگزاری یادواره شهید خلبان حاج بهمن مصائبی در قیدار خبر داد.photo_2017-01-30_12-42-35

به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده اظهار کرد: شهادت یکی از موهبت‌های الهی است و طبق نص صریح قرآن شهدا زنده جاوید هستند که خدای متعال در آیه ۱۵۴ سوره بقره فرموده است: «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون»؛ «کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است، ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت».

مدیر جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده تصریح کرد: بزرگداشت یاد شهدا یکی از مواردی است که می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی در سطح جامعه اسلامی مطرح شده و اقدامی در راستای ادامه راه آنها باشد.

محمدی با اشاره به مراسم یادبودی که برای گرامیداشت شهید خلبان حاج بهمن مصائبی در جامعه‌القرآن خدابنده در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این یادواره ساعت ۱۵ دوشنبه یازدهم بهمن ماه سالجاری و با سخنرانی حجت‌الاسلام طالبی امام جمعه قیدار و مداحی کربلائی غیب‌الله محمدی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است سرهنگ دوم پاسدار خلبان شهید بهمن مصائبی اهل مزیدآباد شهرستان خدابنده روز پنج شنبه ۱۱ آذرماه سالجاری بر اثر سقوط بالگرد سپاه در سیستان وبلوچستان به شهادت رسید و آئین تشییع و تدفین پیکر این شهید شنبه ۱۳ آذر ماه در قیدار برگزار و سپس برای تدفین به زادگاهش در روستای مزیدآباد منتقل شد.