یادواره شهیده” طیبه واعظی” و” شهدای آبروی محله” در خدابنده برگزار شد/تصاویر

یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله(شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق آنلاین،یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله(شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) به همت حوزه خدیجه کبری(س) و پایگاه کوثر خواهران بسیج در ساعت10صبح  امروزسه شنبه16تیرماه در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار برگزار شد. در این […]

DSCN8057DSCN8046DSCN8045DSCN8041DSCN8035یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله(شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش اشراق آنلاین،یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله(شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) به همت حوزه خدیجه کبری(س) و پایگاه کوثر خواهران بسیج در ساعت10صبح  امروزسه شنبه16تیرماه در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار برگزار شد.

در این مراسم معنوی،حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی(ع) به ایراد سخن پرداخت و گفت:شهدا چشم وچراغ این ملت هستند و آبروی نظام انقلاب اسلامی برگرفته از آبروی آنها است.

امام جمعه قیداربه شهدای غواص که به تازگی وارد کشورمان شدند اشاره کرد و گفت: این شهیدان وارسته دربهترین زمان واردکشور شدند و جامعه را عطرآگین  و بیمه کردند.

حجت الاسلام طالبی با  بیان برکت های برگزاری یادواره های شهدا  تصریح کرد:غبطه خوردن به مقام شامخ شهدا،یکی ازبرکات بی شمار یادواره شهدا است.

وی درادامه سخنان خود به وصایای شهدا اشاره کرد و افزود:وقتی وصایای شهدا رابررسی می کنیم متوجه می شویم که چقدرعمیق است  ومانند این است که توسط دانشمند یا عارفی نوشته شده است.

طالبی اضافه کرد:در اکثر وصایای شهدا به پشیبانی از ولایت فقیه و حفظ عفاف و حجاب تاکید شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:شهدا بر گردن تک تک افراد حق دارند و باید مواظب باشیم که خون آنها پایمال نشود و البته ادامه دهنده راه آنها باشیم.

سپس گلمحمدی،مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاضران را به فیض رسانیدو پس ازآن فرازهایی از زندگی نامه و وصایای شهیدان گنجعلی محرمی  و محمدنادری قرائت شد.