یادواره شهیدان “محرمی و نادری” در خدابنده برگزارشد+تصاویر

یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله (شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق آنلاین،در ایام شب قدر،یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله (شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار با حضور و سخنرانی حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهر قیدار برگزار شد. مختصری […]

DSCN8041DSCN8035DSCN8057یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله (شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش اشراق آنلاین،در ایام شب قدر،یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای آبروی محله (شهیدگنجعلی محرمی وشهیدمحمدنادری) در حسینیه شهید محرمی شهر قیدار با حضور و سخنرانی حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

مختصری از زندگی نامه شهید گنجعلی محرمی

شهید گنجعلی محرمی در تاریخ15/11/1345در روستای شوراب از توابع بخش سجاسرود شهرستان خدابنده دریک خانواده مومن و متدین دیده به جهان گشود،تعداد فرزندان خانواده سه دختر وسه پسر می باشد که شهید ششمین فرزند خانواده بود.

وی درحدخواندن و نوشتن درمکتب خانه های قدیم درس خواند و بعد از آن،از همان بدو نوجوانی در کنار پدرش مشغول به کشاورزی شد.

خوش اخلاقی،صبوری،قانع،شجاع و با حیا بودن از بارز ترین خصوصیات اخلاقی این شهید است.

شهید گنجعلی همین که ندای رهبر کبیر انقلاب را شنید،بی درنگ دعوت ایشان را لبیک گفت و عازم جبه های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ 23/12/63در منطقه عملیاتی بدر شرق دجله در حال درگیری با دشمن صهیونیستی بر اثر جراحات وارده،مفقود الجسد شده است.

مختصری از زندگی نامه شهید محمدنادری

شهید نادری شورابی در تاریخ1/1/1344 در روستای شوراب از توابع بخش سجاسرود شهرستان خدابنده در یک خانواده کشاورز به دنیا آمد،وی که اولین فرزند خانواده بود،تحصیلات خود را تا مقطع دوم ابتدایی ادامه می دهد وپس از ترک تحصیل می کند و به همراه پدر و برادرش مشغول به کشاورزی می شود.

از خصوصیات بارز این شهید،این بود که همیشه به پدر و مادر خود احترام می گذاشت و نمازش را در اول وقت می خواند.

شهید نادری درتاریخ 7/10/62 از طریق بسیج شهرستان خدابنده به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شود و سرانجام در تاریخ 7/12/62در محل جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش،در زادگاهش(روستای شوراب)به خاک سپرده شد.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد