گودال بزرگ آب در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده ایجاد شد+عکس

در ۵۰۰ متری روستای محمد شاه لو بخش افشار زمین به ابعاد ۳۰۰ مترمربع به شکل دایره نشست کرده و گودالی از آب‌باز شده است. به گزارش اشراق آنلاین، یکی از اهالی روستای محمد شاه لو که عضو شورای اسلامی روستا نیز است. زمین خود را با تراکتور شخم زده و به خانه برمی‌گردد که […]

1733449در ۵۰۰ متری روستای محمد شاه لو بخش افشار زمین به ابعاد ۳۰۰ مترمربع به شکل دایره نشست کرده و گودالی از آب‌باز شده است.

به گزارش اشراق آنلاین، یکی از اهالی روستای محمد شاه لو که عضو شورای اسلامی روستا نیز است. زمین خود را با تراکتور شخم زده و به خانه برمی‌گردد که بعد از برگشتن وی به خانه طی روز ۱۵ خردادماه زمین نشست کرده و به مساحت ۲۰۰ متر گودالی به شکل دایره تشکیل‌شده است.

عمق گودال بیش از ۸ متر است و مساحت آن در حال حاضر به بیش از ۳۰۰ متر رسیده است و با نشست کردن اطراف آن، هر روز مساحت آن افزایش می‌یابد.

بخشدار بخش افشار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه اهالی کنجکاو شده و برای بازدید به محل می‌روند که این باعث نگرانی شده و احتمال نشست زمین و غرق شدن مردم است.

ایوب بیگدلی با درخواست از کارشناسان برای بررسی موضوع افزود: به خاطر کمبود آب در روستای محمد شاه لو اهالی ۹۰ خانواری روستا مهاجرت کردند والان کمتر از ۱۰ خانوار در این روستا زندگی می‌کنند.

بخشدار افشار ادامه داد: گودال باز شده پر از از آب بوده و عمق آن به چندین متر می رسد.

بیگدلی با بیان اینکه این گودال دردامنه کوه روستای محمدشاه لو به طورناگهانی و عجیب به عمق ۲۰مترایجادشده و آب نیز در آن جریان دارد افزود: این گودال در ۵۰۰ متری روستای محمد شاه لو قرار دارد و در صورت مدیریت آب آن، می توان زمین های روستاهای اطراف را زنده کرد.

نشست زمین