پیروولایت فقیه بودن مهمتری ویژگی بسیج است/تصویر

فرماندارخدابنده اظهارکرد:اخلاق مداری،قانونمندی ومهمترازهمه پیروولایت فقیه بودن ازمهترین ویژگی های یک بسیجی موفق است.باب اله فتحی صبح امروز(سه شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: وظیفه بسیج حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. فرماندارخدابنده با بیان اینکه اگر در زمانی مشکل و مسئله‌ای برای نظام به وجود آید بسیج وارد […]

فرماندارخدابنده اظهارکرد:اخلاق مداری،قانونمندی ومهمترازهمه پیروولایت فقیه بودن ازمهترین ویژگی های یک بسیجی موفق است.DSCN4038DSCN4026DSCN4028DSCN4029DSCN4030DSCN4031DSCN4032DSCN4034DSCN4037DSCN4038باب اله فتحی صبح امروز(سه شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: وظیفه بسیج حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندارخدابنده با بیان اینکه اگر در زمانی مشکل و مسئله‌ای برای نظام به وجود آید بسیج وارد صحنه می‌شود، افزود: بسیج در هر زمانی از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کندوبسیج در صحنه جنگ نیز تمهیدات ارزشمندی برای مقابله با دشمن می‌اندیشید و با همه وجود از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع می‌کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، عمرانی و… وارد صحنه شده است، بیان کرد: امروز بسیج برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کندواین امرنیازمندوجودنیروی جوان،پویاوخلاق وهمچنین عزم ملی بارویکردفرهنگی است.

وی به اقدامات مختلف بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی اشاره کرد و یادآور شد: بسیج همه تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف به کار می‌گیرد.
فرماندارخدابنده با تاکید بر اینکه امروز بسیج نمره خوبی در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گرفته است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز کشورمان شاهد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است، اظهار کرد: بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان اقدامات مختلفی انجام داده و برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تلاش می‌کند.

فتحی با اشاره به اینکه بسیج انقلاب اسلامی را از هر آسیبی در امان نگه می‌دارد، یادآور شد: بسیج مایه ابهت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اذعان کرد:همه افرادی که داخل نظام جمهوری اسلامی قراردارنددرواقع بسیجی هستند.