پروژه مهر دستورالعمل جامع و واحد برای استقبال از سال تحصیلی جدید است/تجلیل ازخبرنگاران خدابنده+تصاویر

مدیر آموزش وپرورش خدابنده در نشست خبری درباره پروژه مهر گفت: اجرای برنامه پروژه مهر فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در واحدهای آموزشی است. به گزارش اشراق۲۴،امروز علی اسدی مدیر آموزش وپرورش خدابنده در نشست خبری درباره پروژه مهر گفت: اجرای برنامه پروژه مهر فراهم آوردن شرایط مناسب […]

مدیر آموزش وپرورش خدابنده در نشست خبری درباره پروژه مهر گفت: اجرای برنامه پروژه مهر فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در واحدهای آموزشی است.DSCN7412DSCN7413DSCN7416DSCN7419

به گزارش اشراق۲۴،امروز علی اسدی مدیر آموزش وپرورش خدابنده در نشست خبری درباره پروژه مهر گفت: اجرای برنامه پروژه مهر فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در واحدهای آموزشی است.

وی به اهمّ مواردی که در فصل تابستان و در قالب پروژه مهر جهت بازگشایی مطلوب و شایسته مدارس می بایست مورد عنایت مدیران واحدهای آموزشی قرار گیرد اشاره کرد و گفت: ثبت نام به موقع و بر اساس مقررات از دانش آموزان طبق مقررات(شیوه نامه ستاد ثبت نام از دانش آموزان )، تدوین و تنظیم برنامه سالانه آموزشگاه با توجه به اهداف و نیازمندیها و اولویت بندی اهداف تربیتی ،تحصیلی ،عمرانی از جمله این اقدامات است.

 مدیر آموزش و پرورش خدابنده تصریح کرد: نوشتن شعارها،آیات و احادیث مناسب بر روی دیوارهای آموزشگاه مانند امربه معروف و نهی از منکر ،نماز،بصیرت،ولایت پذیری ،حجاب و عفاف )،بررسی وضعیت کلاسها،تهیّه اقلام مورد نیاز آموزشگاه جهت انجام  امور جاری و انجام امور مربوط به بیمه نمودن دانش آموزان آموزشگاه جهت سال تحصیلی جدید نیز باید انجام شود.

وی افزود: برنامه ریزی لازم جهت کلاسهای فوق برنامه و تقویتی،پس از تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی نتایج سال گذشته و بالاخصّ تشکیل مدرسه قرآن با همفکری و همکاری اولیاء،اعضای انجمن و همکاران،تهیّه پوشاک و لوازم التحریر و برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدّس نیز انجام خواهد شد.

 مدیر آموزش وپرورش خدابنده در پایان بیان داشت: مدیران مدارس و مراکز آموزشی می توانند با استفاده از ابتکارات و خلاقیّتهای خود و اعضای ستاد پروژه مهر، برنامه های دیگری را نیز جهت بازگشایی  هر چه مطلوب تر مدارس طراحی و اجرا کنند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان خدابنده با اهداء لوح و جایزه تجلیل شد.