برگزاری نمایشگاه کتاب با 30 هزار جلد در خدابنده +تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه نمایشگاه کتابی در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده در حال برگزاری است، بیان کرد: آغاز به کار این نمایشگاه از روز اول مهر ماه بوده و تا 25 مهر ماه اجرای آن ادامه خواهد داشت. محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار […]

DSCN9708DSCN9707DSCN9706DSCN9705DSCN9704 - Copyرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه نمایشگاه کتابی در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده در حال برگزاری است، بیان کرد: آغاز به کار این نمایشگاه از روز اول مهر ماه بوده و تا 25 مهر ماه اجرای آن ادامه خواهد داشت.

محمد برجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: نمایشگاه‌های کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین مردم شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها و شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها به صورت اهدای کتاب در بین مردم برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون 17 نمایشگاه کتاب در شهرستان برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه‌ها در قیدار زرین‌رود و گرماب برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون نیز یک نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده در حال برگزاری است، بیان کرد: آغاز به کار این نمایشگاه از روز اول مهر ماه بوده و تا 25 مهر ماه اجرای آن ادامه خواهد داشت.

برجی با بیان اینکه در این نمایشگاه 30 هزار جلد کتاب در معرض دید عموم قرار داده شده است، افزود: کتاب‌های نمایشگاه شامل موضوعاتی از قبیل تاریخی، جغرافیا، هنر، کودک، آموزش عمومی، دینی و ادبیات است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان خدابنده از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا 9 شب آزاد است.