نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان خدابنده افتتاح شد/تصاویر

در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر،نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدربا حضور مدیرکل بهزیستی استان زنجان وفرماندارخدابنده در ساختمان بهزیستی شهرقیدار افتتاح شد. به گزارش اشراق آنلاین،مدیر کل بهزیستی استان زنجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است. محمد محمدی قیداری افزود: آموزش یکی از […]

DSC09912600600p15585EDNmainDSC09921در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر،نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدربا حضور مدیرکل بهزیستی استان زنجان وفرماندارخدابنده در ساختمان بهزیستی شهرقیدار افتتاح شد.

به گزارش اشراق آنلاین،مدیر کل بهزیستی استان زنجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است.

محمد محمدی قیداری افزود: آموزش یکی از مهمترین راه های پیشگیری است که می توان در کلیه مقاطع تحصیلی دانش آموزان، دانشجویان و همچنین عموم مردم نیز از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به سودمندی پیشگیری و کم هزینه بودن آن اظهار کرد: احتمال گرایش به اعتیاد یا عدم گرایش انسان ها به مواد مخدر بستگی نسبی به چگونگی شرایط زندگی آنان در دوران کودکی دارد.

محمدی یادآورشد: شرایط این دوران نشان دهنده خط مشی کودک در بزرگسالی است به خصوص در مراحل تصمیم گیرنده ای نظیر زمان ورود به مهد کودک یا مدرسه و چگونگی گذران دوران بلوغ.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در محل اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در حضور فرماندار و جمع کثیری از مدیران ادارات دولتی این شهرستان گفت: برنامه ریزی، کنترل، پیشگیری و درمان تمامی آسیب های اجتماعی و همچنین برنامه های اصولی در خصوص ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از اعتیاد جزو برنامه های اصلی بهزیستی است.

فرماندار شهرستان خدابنده نیزدراین مراسم ضمن تشکراز خانم نصیری،ریاست بهزیستی شهرستان برای  پیگیری مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر و همچنین برای برپایی این نمایشگاه در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدراظهارکرد: مسئله مواد مخدر یکی از مسائل ،مشکلات و معظلاتی است که هزینه زیادی برای نظام و خانواده ها داشته است و در زمینه مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی را تقدیم این نظام شده است.

فتحی بابیان اینکه برپایی این نمایشگاه‌ها می‌تواند سبب پیشگیری از بروز اعتیاد در جامعه شودتصریح کرد:باید تلاش کرد تا بسیاری از مردم و خانواده‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند تا بتوان تأثیرات مثبت راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها را در خانواده مشاهده کرد.