نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران نقشی مافوق وقوع یک انقلاب در یک کشور است

نماینده مردم خدابنده گفت:نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران نقشی مافوق وقوع یک انقلاب در یک کشور است.حجت الاسلام موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اشراق آنلاین، ضمن تسلیت به مناسب سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران نقشی مافوق وقوع یک انقلاب در یک کشور […]

نماینده مردم خدابنده گفت:نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران نقشی مافوق وقوع یک انقلاب در یک کشور است.81174848-5714117حجت الاسلام موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اشراق آنلاین، ضمن تسلیت به مناسب سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران نقشی مافوق وقوع یک انقلاب در یک کشور است.

نماینده مردم خدابنده خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با اقدامات خود در جریان انقلاب اسلامی ایران نه تنها در وقوع انقلاب در ایران نقش اساسی داشته بلکه توانست اسلام را در جهان احیا کرده و تداوم ببخشد.

این مسئول تصریح کرد: از آنجا که در آن روزگار استکبار جهانی در بلوک شرق و غرب قصد حذف دین از صحنه روزگار و ترویج بی دینی در دنیا را داشتند، امام خمینی (ره) با هوشیاری و تدابیر سیاستمدارانه‌ به موقع خود توانست دین اسلام را دوباره در دنیا احیا کنند.

حجت الاسلام موسوی با ابراز نظر انجام شده توسط شهید مطهری که امام خمینی (ره) را دارای سه وجه از ایمان می‌دانستند، افزود: شهید مطهری، امام راحل را دارای سه وجه ایمان شامل ایمان به خدا، نجات‌بخش بودن اسلام و ایمان به مردم می‌دانست.

وی عنوان کرد: ایمان به خدا همان ایمان به مبدأ، ایمان به نجات بخش بودن اسلام به عنوان ایمان به راه و ایمان به مردم را ایمان به راهرو، می‌توان مطرح کرد.