مسوولان و مردم برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیج شوند

نماینده مردم خدابنده گفت: تمام مسوولان و مردم برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیج شوند.حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود: لازمه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره گیری از تمام امکانات موجود برای پیش برد برنامه های کشور است. وی یادآورشد: تمام مردم و مسوولان باید […]

نماینده مردم خدابنده گفت: تمام مسوولان و مردم برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیج شوند.81054624-5518147حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود: لازمه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره گیری از تمام امکانات موجود برای پیش برد برنامه های کشور است.

وی یادآورشد: تمام مردم و مسوولان باید در رویه موجود زندگی و صرف هزینه های خود تجدید نظر کرده و به سوی بهره گیری از ظرفیت های داخلی و پرهیز از اسراف هدایت کنند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم با عناوین مختلف در زمینه پرهیز از اسراف و تبذیر وجود دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به تبلیغات گسترده رسانه ها برای تجمل گرایی و اسراف اشاره کرد و بر لزوم فرهنگ سازی این نهادها در زمینه بهره برداری صحیح از منابع و امکانات موجود تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری درست از منابع و در پیش گرفتن مسیر صحیح و مناسب برای صرف هزینه ها، جریان وابستگی اقتصادی را کاست و در این زمینه به استقلال و خودکفایی رسید.

حجت الاسلام موسوی سجاسی بر لزوم بهره گیری از تمام توان و استعداد های موجود برای ساختن آینده کشور تاکید کرد و ایران را سرشار از ظرفیت های بالقوه و بکر برشمرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید سراغ استفاده از ظرفیت های آماده رفت و تلاش برای تولید داخلی را فراموش کرد.

وی ادامه داد: امروز باید رسانه ها و تمام نهادها برای فرهنگ سازی تلاش و همت مضاعف تلاش و مردم را برای استفاده از ظرفیت ها و تولیدات داخلی تشویق کنند.

حجت الاسلام موسوی سجاسی ایران را دارای توانمندی های کلانی در بخش منابع طبیعی و کشاورزی خواند و لازمه توسعه صادرات تولیدات این حوزه ها را بهره گیری از بسته بندی مناسب و ارتقای کیفیت محصولات فرآوری شده عنوان کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید با بها دادن به تولید با کیفیت در داخل، زمینه کاهش واردات و افزایش صادرات را فراهم کرد.

وی افزود: کارشناسان و متخصصان باید بخش به بخش دستورالعمل ها و سخنان رهبر معظم انقلاب را تحلیل کرده و برای کور بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: واحدهای تبلیغاتی و رسانه ای باید برای فرهنگی سازی میان مردم وارد شوند و روحیه جهادی را برای ساخت اقتصاد کشور تقویت کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید همچون هشت سال دفاع مقدس در برابر تحریم ها ایستاد و مقاومت کرد تا در جنگ اقتصادی نیز در برابر دشمنان پیروز شد.

وی یادآورشد: امروز باید دولت، مجلس و قوه قضاییه در کنار یکدیگر با هدف ساخت و پیشبرد برنامه ها شبانه روز تلاش کنند و از ظرفیت های داخلی غافل نشوند تا به این طریق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری محقق شود.