مراسم تجلیل از خبرنگاران در ستاد نیروی انتظامی خدابنده+تصاویر

مراسم تجلیل از خبر نگاران در ستاد نیروی انتظامی  شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،مراسم تجلیل از خبر نگاران در ستاد نیروی انتظامی  شهرستان خدابنده برگزار شد. درابتدای برنامه کلیپ صلوات خاصه امام رضا(ع)پخش شد و سپس بهرامعلی خلیلی ضمن تبریک روز خبرنگار به بیانات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب درباره رسال مطبوعات اشاره […]

DSCN8661DSCN8663DSCN8659DSCN8657DSCN8655DSCN8656مراسم تجلیل از خبر نگاران در ستاد نیروی انتظامی  شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش اشراق24،مراسم تجلیل از خبر نگاران در ستاد نیروی انتظامی  شهرستان خدابنده برگزار شد.

درابتدای برنامه کلیپ صلوات خاصه امام رضا(ع)پخش شد و سپس بهرامعلی خلیلی ضمن تبریک روز خبرنگار به بیانات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب درباره رسال مطبوعات اشاره کرد واظهار کرد:مطبوعات و رسانه ها باید در جهت خواست مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه،نقش مطبوعات در جامعه،انعکاس آرمان های ملت است افزود:خبرنگاران باید در این زمینه منصفانه عمل کنند و اخبار را صادقانه پوشش دهند .

فرمانده نیروی انتظامی خدابنده تصریح کرد:اصحاب رسانه به عنوان معلمان و مربیان جامعه هستند و می توانند قهرمان بسازند یا برعکس آن، تخریب کنند.

خلیلی اضافه کرد:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و باید برای تقویت و رفع ضعف ها و مشکلات مردم تلاش کنند و روشنگری نسبت به مسائل جامعه داشته باشند و به خواسته مردم توجه کنند و به زبان آنها آشنا باشند و به سمت اصلاح اخلاق جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در بیان واقعیات نباید کم گویی و زیاده گویی داشته باشند افزود:در حال حاضر،تبلیغات،موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان است و اصحاب رسانه به امر توجه داشته باشند.

خلیلی ادامه داد:افکار عمومی موش آزمایشگاهی نیستند و خبرنگاران باید همیشه در سخت ترین شرائط به عنوان معتمدین مردم در کنارمسئولین باشند.

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت دونعمت بزرگ الهی است ادامه داد:خبر نگاران در مهمترین وظیفه نیروی انتظامی که تامین نظم واحساس امنیت در جامعه است، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

خلیلی با بیان اینکه هرچه قدر تعداد نشریات و خبرگزاری و پایگاههای خبری در یک منطقه افزایش پیدا کند باعث پیشرفت آنجا می شود اظهار کرد: خدابنده در این زمینه ظرفیت خوبی دارد و می تواند دراین زمینه پیشرفت کند.

وی در پایان سخنان خود به اصحاب رسانه گفت:پیرو رهرو راه شهیدان باشید که بهترین راه است و به سر منزل مقصود می رساند.

سپس هر یک از خبرنگاران به بیان دیدگاههای خود پرداختند و سپس با هداء جوایز و صرف ناهار از آنها تجلیل شد.