مدارس نوبت بعداز ظهر خدابنده تعطیل شد/بارش برف در خدابنده+تصاویر

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: به دلیل بارش برف سنگین که از دیشب آغاز شده است،همه مقاطع تحصیلی شهرستان خدابنده در نوبت بعد از ظهر تعطیل شده است. به گزارش اشراق۲۴،علی اسدی،مدیر آموزش و پرورش خدابنده اظهار کرد: به دلیل بارش برف سنگین که از دیشب آغاز شده است،همه مقاطع تحصیلی شهرستان خدابنده در […]

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: به دلیل بارش برف سنگین که از دیشب آغاز شده است،همه مقاطع تحصیلی شهرستان خدابنده در نوبت بعد از ظهر تعطیل شده است.

به گزارش اشراق۲۴،علی اسدی،مدیر آموزش و پرورش خدابنده اظهار کرد: به دلیل بارش برف سنگین که از دیشب آغاز شده است،همه مقاطع تحصیلی شهرستان خدابنده در نوبت بعد از ظهر تعطیل شده است.

حکمت اله خدابنده لو رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده اظهار کرد: بارش برف سنگین از دیشب در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران، برف و مه در محورهای شهرستان خدابنده مشاهده می‌شود تاکید کرد: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده شده و رانندگان باید در ترددهای خود بیش از پیش احتیاط را رعایت کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده خاطر نشان کرد: رانندگان با توجه به تغییر وضعیت هوا و بارش برف و باران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

خدابنده لو با اشاره به مسدود بودن برخی از محورهای شهرستان خدابنده و عدم امکان تردد در آن تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به حضور مستمر ماموران راهداری در محورهای شهرستان خدابنده افزود: رانندگان می‌توانند پیش از سفر با تماس با شماره‌ ۳۳۷۷۲۰۲۷ و همچنین ارسال پیامک خالی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان زنجان اطلاع پیدا کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده افزود: ماموران راهداری در محورهای شهرستان خدابنده در حال تلاش هستند که هرچه سریع تر راههای مواصلاتی به شهرستان خدابنده را بازگشایی کنند تا مشکلی در عبور و مرور مردم ایجاد نشود.

DSCN3515DSCN3579DSCN3572DSCN3565DSCN3558139312201347598849024941872423DSCN4718DSCN4716DSCN4703DSCN4697DSCN4699DSCN4695