ماندگارترین راهکار برای تقویت فرهنگ حجاب، اقدام در دوره‏ ی تحصیلی دانش آموزان است

مدیر آموزش وپرورش خدابنده در گردهمایی اعضای ستاد صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف آموزش وپرورش این شهرستان درباره نهاینه کردن فرهنگ حجاب گفت: در حقیقت اساسی‏ ترین و ماندگارترین راهکار برای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، اقدام در دوره‏ ی تحصیلی دانش آموزان است. به گزارش اشراق24، گردهمایی اعضای ستاد صیانت از فرهنگ حجاب […]

DSCN9834مدیر آموزش وپرورش خدابنده در گردهمایی اعضای ستاد صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف آموزش وپرورش این شهرستان درباره نهاینه کردن فرهنگ حجاب گفت: در حقیقت اساسی‏ ترین و ماندگارترین راهکار برای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، اقدام در دوره‏ ی تحصیلی دانش آموزان است.
به گزارش اشراق24، گردهمایی اعضای ستاد صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف در آموزش وپرورش شهرستان خدابنده برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده در این گردهمایی،کسب رتبه اول در صیانت از این واجب الهی توسط  آموزش وپرورش این شهرستان را تبریک گفت و اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش جمعیت بالایی از فرزندان این سرزمین را در خود جای داده نقش مهمی در ترویج و توسعه‏ ی فرهنگ حجاب و عفاف را دارد.

وی افزود: در حقیقت اساسی‏ ترین و ماندگارترین راهکار برای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، اقدام در دوره‏ ی تحصیلی دانش آموزان است.

مدیر آموزش وپرورش خدابنده ادامه داد: در آموزش و پرورش باید کارهای عمیق‌تر و مرحله‌ای صورت بگیرد و اینکه اصلاح عمیق و ریشه‌ای مسئله‌ی حجاب در سطح مدارس و محیط‌ های آموزشی ممکن است و در واقع به مسئله‌ی حجاب باید در مدارس و کلاس‌های درس‌ و فضای تعلیم و تربیت‌ بیندیشیم.

در ادامه جلسه مریم محمدی مسئول امور بانوان و دبیر ستاد صیانت از فرهنگ حجاب وعفاف آموزش وپرورش خدابنده گزارشی از فعالیتهای ستاد را بیان و برنامه های سال تحصیلی جاری را تبیین کرد.