عملیات گروه مجاهدان فلسطین علیه مراکز نظامی رژیم صهیونیستی

«ابو بلال» سخنگوی گردان‌های مجاهدان شاخه نظامی جنبش مجاهدان فلسطین یکشنبه شب به بیان جزییات عملیات این گروه علیه مراکز نظامی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که کماندوهای ما شماری از نیروهای این رژیم را به اسارت گرفتند.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از خبرگزاری سما فلسطین، ابوبلال اظهار کرد: ️در حمله هفتم اکتبر، نیروهای کماندوی این گردان‌ها در تخریب شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه و پایگاه‌های لشکر غزه مشارکت داشتند و همراه با برادرانمان در دیگر گروه‌ها شمار زیادی از صهیونیست‌ها را به اسارت گرفتیم.

وی گفت: ️از آغاز جنگ در غزه ۲۷ خودروی زرهی اسرائیلی را با راکت‌ و بمب منهدم کردیم.

سخنگوی گردان‌های مجاهد تصریح کرد: ️۶۹ بار شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را موشک‌باران کردیم، همچنان که ️مجاهدان ما ۴۹ مرتبه نیروها و ادوات جنگی دشمن را درهم کوبیدند.

وی همچنین از هدف قرار گرفتن ️۶ بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط این گروه مجاهد خبر داد و افزود: ️سه پهپاد اسرائیلی از نوع هرمس ۹۰۰ را در عملیاتی مشترک با گردان‌های القسام سرنگون کردیم.

ابوبلال اظهار کرد: ️در عملیاتی بی‌نظیر، یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی را نیز در ساحل غزه با راکت سعیر هدف قرار دادیم.

وی ادامه داد: ۹ سری نیز نیروهای ارتش صهیونیستی را با راکت‌های ضد استحکامات و ضد نفر هدف قرار داده و تعداد زیادی از آن‌ها را به قتل رسانده و مجروح کردیم.

ابوبلال با بیان این که “️۶ عملیات تک‌تیراندازی را انجام دادیم”، اضافه کرد: ️۴۷ مرتبه نیز با نیروهای دشمن وارد رویارویی مستقیم شدیم.