تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان، نقطه قوت اردوهای طرح هجرت است/طرح هجرت 3 در 15 آموزشگاه خدابنده اجرا می شود

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان، نقطه قوت اردوهای طرح هجرت است گفت: طرح هجرت 3 در 15 آموزشگاه خدابنده اجرا می شود. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان علاقمندان به فعالیت اردوهای جهادی […]

796312 فرمانده سپاه شهرستان خدابنده با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان، نقطه قوت اردوهای طرح هجرت است گفت: طرح هجرت 3 در 15 آموزشگاه خدابنده اجرا می شود.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان علاقمندان به فعالیت اردوهای جهادی و طرح هجرت3 مناطق محروم در ماههای اردیبهشت و خرداد سال جاری انجام شده است و بعد از ماه مبارک رمضان نیز طرح هجرت 3 در مناطق روستائی و محروم شهرستان خدابنده آغاز می شود.

وی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را از اهداف و برنامه های بسیج سازندگی و دانش آموزی اعلام کرد و تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان را از نقاط قوت اردوهای طرح هجرت 3 عنوان کرد.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اهداف دیگر این طرح افزود: هدف از اجرای این طرح مرمت ، بهسازی و زیباسازی مدارس با رویکرد پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان است که همه با حضور پرشور دانش آموزان برگزار می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: این طرح گام مناسبی برای کمک به دولت در راستای سازندگی و رفع محرومیتهاست  و به عنوان تمرینی سازنده در تقویت همدلی و صمیمیت دانش آموزان بوده و آنان را به خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می کند.

علی اسدی مدیرآموزش و پرورش خدابنده نیز با اعلام این مطلب که اردوهای طرح هجرت 3 در 15 آموزشگاه این شهرستان اجرا می شود اهمیت این اردوها را از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همراه با حرفه آموزی عنوان کرد واظهار داشت: با اجرای این اردوها دقت وسرعت بیشتری درب هسازی و زیبا سازی  مدارس در طول تابستان صورت می گیرد و هزینه ها نیز به حداقل می رسد که باید سعی شود بر تعداد آنها افزوده شود.

وی افزود: تعداد عرصه های این اردوها 10 مدرسه روستایی و 5 مدرسه شهری خواهد بود که توسط 80 دانش آموز در تابستان سال جاری تعمیر و بهسازی خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.