صحبت های آمریکایی هابه هیچ وجه با فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری ندارد

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: صحبت های آمریکایی هابه هیچ وجه با فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری نداردحجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین،ظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری از اهمیت بالایی برخوردار است. وی با اشاره به اینکه با توجه به مطرح بودن موضوع مذاکره با آمریکا و یاوه‌گویی‌هایی […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: صحبت های آمریکایی هابه هیچ وجه با فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری ندارد13921017000116_PhotoAحجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین،ظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مطرح بودن موضوع مذاکره با آمریکا و یاوه‌گویی‌هایی که آمریکا پس از مذاکره آغاز کرده است، تصریح کرد: این یاوه‌گویی‌ها تعجب‌آور بوده و این حرف‌ها از آداب مذاکرات برخودار نیست.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت‌های آنها تهدیدآمیز بوده و در آن فرهنگ و اخلاق رعایت نمی‌شود، اضافه کرد: به هیچ وجه با فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه ملت ایران صرف نظر از اینکه دولت‌مردان کشور در میز مذاکره به مذاکره می‌پردازند، ادامه داد: ملت ایران نیز باید برای جبران برخی از حقارت‌هایی که از سوی برخی از مسئولان آمریکا ایجاد شده با مشت‌های گره کرده و توفنده وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه ملت باید مسائل جناحی و سیاسی را کنار بگذارند، یادآور شد: این راهپیمایی می‌تواند به مبارزات و دفاع مقدس ایران رنگ و لعاب دهد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مردم ایران به آمریکا بفهمانند که هدف حکمفرما شدن آرامش و صلح و صفا در منطقه است نه اینکه ماجراجویی شود، بیان داشت: مردم باید با شدت شعارهای خود را علیه آمریکا سر دهند و اصرار مردم در زمینه گزینه‌های دفاعی بیشتر شود.

موسوی با بیان اینکه باید آمریکا بداند که از ترس سر میز مذاکره ننشسته‌ایم، ادامه داد: قدرت دفاعی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بر همه ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بر طبل نفاق و جنگ و تهدید می‌کوبد، ما نیز جلوی آنها می‌توانیم، ایستادگی کنیم، یادآور شد: دولت‌مردان نیز اگر می‌خواهند مذاکره کنند به شرطی که حق ما را رعایت کنند از آنها حمایت می‌کنیم اما اگر ذره‌ای از حق ما اجحاف کنند ما راضی نیستیم.