سیاستگزاری های هدفمند مبنای مهم در رفع عقب ماندگی های کشور است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاستگزاری های مدون و هدفمند مبنایی مهم در رفع عقب ماندگی های کشور است.حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگارثبیر افزود: با وجود اقدامات و فعالیت های چشمگیر انجام شده عقب ماندگی هایی در حوزه های گوناگون وجود دارد. وی یادآورشد: هم اکنون […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاستگزاری های مدون و هدفمند مبنایی مهم در رفع عقب ماندگی های کشور است.76576حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگارثبیر افزود: با وجود اقدامات و فعالیت های چشمگیر انجام شده عقب ماندگی هایی در حوزه های گوناگون وجود دارد.

وی یادآورشد: هم اکنون بیش از گذشته باید حرکت های همه جانبه ای برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی انجام شود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات چندین ساله نظام در مناطق محروم ستودنی است و این کارها باید بیش از گذشته تداوم یابد.

وی اظهار کرد: برای رشد و ترقی روز افزون بهره گیری از دیدگاههای کارشناسانه نخبگان و صاحب نظران خبره ضروری بوده و این مهم آثار و برکات فراوانی به دنبال دارد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی گفت: توجه دولت یازدهم در جستجو و استفاده از ظرفیت های خدادادی مناطق مختلف کشور که ظرفیت های بی بدیلی را در خود جای داده اهمیت ویژه ای دارد.

وی یادآورشد: بخش های بالفوه و بالفعلی در شهرها و روستاهای کشور وجود دارد که ارائه برنامه ای منسجم برای بهره برداری بهینه از آنها بسیار مفید است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت، همدلی و یکرنگی مسوولان و مردم برای اجرای مناسب سیاست ها و برنامه های گوناگون به طور حتم آثاری ارزنده و ماندگار به همراه دارد.