سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهاد اکبر خود را آغاز کرده است

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:امروز با توجه به مشکلات موجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهاد اکبر خود را آغاز کرده است. ولی اله ابراهیمی صبح امروزباتبریک اعیادشعبانیه با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در دوران انقلاب نقش مهمی ایفا کردبه خبرنگاراشراق آنلاین اظهارکرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اقدامات و فعالیت‌های […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:امروز با توجه به مشکلات موجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهاد اکبر خود را آغاز کرده است.IMG_2322

ولی اله ابراهیمی صبح امروزباتبریک اعیادشعبانیه با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در دوران انقلاب نقش مهمی ایفا کردبه خبرنگاراشراق آنلاین اظهارکرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اقدامات و فعالیت‌های گسترده خود به درخت تنومندی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده  در ادامه با اشاره به اینکه امروز جنگ مرزی و جغرافیایی در کشورمان تمام شده است، متذکر شد: امروز جنگی به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت در کشورمان وجود دارد و دشمنان تهاجم فرهنگی خود را بر نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند.

ابراهیمی اضافه کرد: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی موجود در کشورمان به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس با سختی‌های فراوان خود جهاد اصغر بود، متذکر شد: امروز با توجه به مشکلات موجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهاد اکبر خود را آغاز کرده است.