رمز پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر همدلی نیروهای مسلح است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر همدلی نیروهای مسلح و مشارکت گسترده مردم در صحنه است. حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن تصور می‌کرد خرمشهر را از ایران […]

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر همدلی نیروهای مسلح و مشارکت گسترده مردم در صحنه است.13910302000286_PhotoA

حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن تصور می‌کرد خرمشهر را از ایران جدا کرده و خود را پیروز میدان می‌دانست.

وی به صدور فرمان امام راحل مبنی بر آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه پس از آزادی خرمشهر همه مطبوعات آن زمان علیه کشورمان عکس‌العمل نشان دادند، گفت: پس از آزادسازی خرمشهر سخنان دشمنان در مطبوعات تغییر یافت.

این مسئول رمز پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر را همدلی نیروهای مسلح و مشارکت گسترده مردم در صحنه و جبهه‌های حق علیه باطل دانست.

فتحی در ادامه با اشاره به اینکه هر ملتی باید گذشته فرهنگ خود را حفظ کند، متذکر شد: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به مردم را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه از خود گذشتگی برای نظام در باورهای دینی مردم وجود دارد، اذعان داشت: دستگاه‌های فرهنگی کشورمان باید با صداقت ثمره دوران هشت سال دفاع مقدس را به مردم به ویژه به نسل جوان منتقل کنند.