دیدار غیر منتظره ریاست اداره فرهنگ وارشادخدابنده با مسولان چاپخانه ها+عکس

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده روز شنبه 17 اسفند ماه سال جاری باحضور خبرنگاران نشریات محلی به صورت سرزده(غیر منتظره وبدون هماهنگی) از چاپخانه های شهرستان خدابنده بازدید کرد. به گزارش اشراق آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی،محمدبرجی،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در این بازدید غیر منتظره نخست در […]

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده روز شنبه 17 اسفند ماه سال جاری باحضور خبرنگاران نشریات محلی به صورت سرزده(غیر منتظره وبدون هماهنگی) از چاپخانه های شهرستان خدابنده بازدید کرد.SAM_3532SAM_3534SAM_3535SAM_3536

به گزارش اشراق آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی،محمدبرجی،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در این بازدید غیر منتظره نخست در چاپخانه« دیجیتال سامان» بعد در چاپخانه«مهدی» ودر آخر هم«چاپخانه دهخدا»حضور یافت تا از نزدیک هم دیداری باشد وهم فعالیتهای آنها را مشاهده نماید وهم صحبتها ونظرات آنهارا جویا شودتا اگر مشکلی در کار چاپی در سطح شهرستان وجودداشت آنها را مرتفع نماید .

دراین بازدید، مسئولان چاپخانه ها نیز گلایه های مشترکی از قبیل اینکه برخی چاپخانه ها بدون مجوز اقدام به فعالیت می کنند حتی بعضی خدمات کامپیوتری و…. نیز اقدام به فعالیت وجذب سفارش چاپی می نمایند که دراین صورت چاپخانه ضرر وزیان می بیند چرا که سفارشات به خارج از شهرستان فرستاده می شود.

برجی پس از بازدید واظهار نظر مسئولان چاپخانه ها گفت: حضور در چاپخانه ها به این علت بود که ضمن دیدارو شنیدن نقطه نظرات ودر پی حل این مشکلات هستیم. رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خدابنده با تاکید بر اینکه چاپخانه هایی که مجوز قانونی از اداره مربوط اخذ کرده اند مورد تشویق وحمایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خدابنده است.

وی خاطر نشان کرد: چاپخانه یا سایرخدمات که بدون مجوز فعالیت می کنند به صورت جدی وقانونی برخورد خواهد شد.

برجی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده دستگاههای چاپی پیشرفته نیست آنهارا تهیه نمایند اظهار کرد: در این صورت کارهای چاپی وسفارشات بزرگ از جمله زمان انتخابات های مختلف به خارج از شهرستان نمی رود.

رئیس اداره فرهنگ وارشادخدابنده ادامه داد: چاپخانه ها باید در ارائه خدمات وکارهایی همچون بازاریابی فعالیت بهتری داشته باشند تا بتوانند از پس حداقل مشکلات برآیند.

محمد برجی در پاسخ به سوال خبرنگار حدیث قیدار که هدف شما از این بازدید چه بود گفت: هدف این بود که مسائل ومشکلات چاپخانه هاSAM_3539 SAM_3551SAM_3556 را از نزدیک ببینیم تا بتوانیم با بررسی  وکارکارشناسی به آنها رسیدگی کنیم، تا با ارائه راهکارهای بهترو همفکری هم شاهد توسعه کار این عزیزان در چاپ باشیم.