دولت به موضوع سلامت در مناطق محروم توجه مضاعف داشته باشد

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت به موضوع سلامت در مناطق محروم توجه مضاعف داشته باشد.حجت الاسلام سیدمحمد موسوی سجاسی در گفتگو با خبرنگاراشراق آنلاین،افزود: دولت باید به موضوع امنیت و سلامت تمام اقشار جامعه بیش از هر موضوع دیگری توجه داشته باشد. وی یادآورشد: قدر و ارزش امنیت و سلامت به […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت به موضوع سلامت در مناطق محروم توجه مضاعف داشته باشد.13921017000116_PhotoAحجت الاسلام سیدمحمد موسوی سجاسی در گفتگو با خبرنگاراشراق آنلاین،افزود: دولت باید به موضوع امنیت و سلامت تمام اقشار جامعه بیش از هر موضوع دیگری توجه داشته باشد.

وی یادآورشد: قدر و ارزش امنیت و سلامت به مراتب بیش از مسکن و تغذیه است و باید اقدامات لازم برای حفظ این دو مهم انجام گیرد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی اظهار کرد: هم اکنون مسئله کمبود خدمات حوزه سلامت در مناطق محروم بسیار بیداد می کند و درآمد مردم با هزینه های درمانی هم خوانی ندارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در تلاش است تا در حوزه بهداشت و سلامت به کمک دولت بشتابد، اما مشکلات مالی و کمبود اعتبارات مانعی در اجرای برنامه ها به شمار می آید.

وی خاطر نشان کرد: با وجود پیشرفت های پزشکی بسیار در کشور، هزینه های درمان گزاف و سرسام آور است.

حجت الاسلام موسوی سجاسی به تصمیم دولت مبنی بر اختصاص بخشی از هزینه های اجرای بخش دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها به بخش سلامت و درمان اشاره کرد و این موضوع را موجب بهبود وضعیت موجود این بخش برشمرد.