درخشش سپاه ناحیه خدابنده درجشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری استان زنجان/تصویر

بسیجیان شهرستان خدابنده درسومین جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات خوش درخشیدندو8طرح از12طرح برگزیده دراستان رابه خوداختصاص دادند. به گزارش اشراق آنلاین، سومین جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات با حضور مسئولان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و جمعی از بسیجیان در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد. […]

بسیجیان شهرستان خدابنده درسومین جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات خوش درخشیدندو8طرح از12طرح برگزیده دراستان رابه خوداختصاص دادند.DSCN0091DSCN0097DSCN0104DSCN0105DSCN0108DSCN0111DSCN0122DSCN0126DSCN0128DSCN0134
به گزارش اشراق آنلاین، سومین جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات با حضور مسئولان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و جمعی از بسیجیان در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

طرح‌های ارسالی به این جشنواره که تعداد آنها 12 مورد بود و مربوط به طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات از شهرستان‌های ابهر، خدابنده و ایجرود ارسال شده بود.

نرم‌افزار چند رسانه‌ای، طرح 72 تن در کمک به نیازمندان، طرح تربیت بلدرچین، مرکز مشاوره و روانشناسی، تولید پله برقی هوشمند، هواپیمای بدون سرنشین، ماشین کوچک کشاورزی، رباط کنترلی از جمله طرح‌های ارسالی به این جشنواره بودند.

در پایان این جشنواره نرم‌افزار چند رسانه‌ای طراحی شده و طرح 72 تن در کمک به نیازمندان به عنوان طرح‌های اول و دوم انتخاب شدند.

گفتنی است، 11 طرح از طرح‌های ارسالی، بهمن ماه امسال و در دهه فجر در جشنواره کشوری طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات شرکت خواهند کرد.

از جمله ملاک‌های پذیرش طرح‌های بسیجیان در طرح‌ها و اقدامات ابتکاری ابتکار، خلاقیت و نوآوری، اثر بخش بودن و ایجاد تغییرات مثبت در عرصه مورد نظر، دارای چارچوب مشخص و هدفمند بودن  است.

از اهداف برگزاری این جشنواره نیز ایجاد پویایی و تحرک بیشتر در پایگاه‌های بسیج، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در اجرای فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج و  ارتقای کیفی و افزایش کمی فعالیت پایگاه‌ها است.