دانش آموزان نخبه قرآنی به دارالقرآن کریم زنجان معرفی می‌شوند

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان در تمام مقاطع سنین از ابتدایی تا دکتری برنامه‌های آموزشی قرآنی در نظر گرفته شده است گفت: دانش آموزان نخبه قرآنی برای آموزش بیشتر به دارالقرآن کریم معرفی می‌شوند.

محمود رنگرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ثبت نام ترم پائیزه از ۱۲ مهرماه شروع شده و در زمینه‌های مختلف قرآنی آموزش‌های پایه‌ای جزو برنامه است این آموزش‌ها شامل: روخوانی، روانخوانی و آموزش مفاهیم قرآنی بوده که زیر نظر اساتید مجرب در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود گفت: علاوه بر تعالیم مفاهیم قرآنی و تفسیر کتاب آسمانی جزو برنامه آموزشی است.

وی افزود: کلاس‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان در تمام مقاطع از ابتدایی تا دکتری برنامه‌های آموزشی قرآنی در نظر گرفته شده است.
مدیر دارالقرآن کریم زنجان عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی متعدد قرآنی برای رفع نیاز جامعه و مسائل مربوط به آموزش قرآن انجام شده که دارای پیگیری‌های منظم است.
رنگرز افزود: در بخش‌های آموزشی قرآن کریم بخش‌های خواهران و برادران  استقبال مناسبی دارد به این منظور، یک پل ارتباطی با اداره آموزش و پرورش به وجود آمده تا دانش آموزان نخبه قرآنی که دارای رتبه‌های برتر هستند به دارالقرآن کریم معرفی شوند و برنامه‌های ویژه برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده تا پشتوانه سازی در امر فراگیری آیات الهی و مفاهیم حیات بخش این کتاب آسمانی داشته باشیم.
وی گفت: در زمینه حفظ قرآن کریم نیز مراکز مختلف در استان فعال است و هدف اصلی آموزش قرآن کتاب دینی ارتباط گیری و تلاش برای تعالیم قرآن در سطح جامعه اسلامی است تا پیامدهای مثبت در بین آحاد مردم مشاهده شود.
مدیر دارالقرآن کریم زنجان افزود: دارالقرآن کریم زنجان قطب و پایه مسائل آموزشی در سطح استان است که ۳۰ مربی در بخش خواهران و ۳۰ مربی دیگر در بخش برادر در پایه و سطوح عالی قرآن فعالیت دارند.
رنگرز ابراز کرد: از اولین سال تاسیس دارالقرآن کریم در زنجان یک هزارو ۵۰۰ نفر قاری قرآن تعلیم و تربیت داده شده و رشته‌های قرآنی پر طرفدار دارالقرآن کریم زنجان روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.
وی تاکید کرد: ثبت نام از طریق مراجعه حضوری و شماره تماس ۰۲۴۳۳۴۴۹۹۴۴ و یا از طریق لینک https://digiform.ir/dqzanjan1 است.