حضور ورزشکاران زنجان در مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان از حضور ورزشکاران زنجان در مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور خبر داد و گفت: زنجان با هشت ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است. به گزارش اشراق24،شهرام عربی امروز از حضور ورزشکاران استان زنجان در مسابقات رنکینگ رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در بوکان […]

13930303000220_PhotoAدبیر هیئت بدمینتون استان زنجان از حضور ورزشکاران زنجان در مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور خبر داد و گفت: زنجان با هشت ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.

به گزارش اشراق24،شهرام عربی امروز از حضور ورزشکاران استان زنجان در مسابقات رنکینگ رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در بوکان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی تعداد ورزشکاران دعوت شده به مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور را 110 ورزشکار اعلام و اضافه کرد: این مسابقات مرحله دوم این رنکینگ است و به صورت انفرادی و دو نفره برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه مرحله نخست مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور در کردستان برگزار شده است، تصریح کرد: مرحله دوم این مسابقات طی دو روز پنجشنبه و جمعه یعنی 14 و 15 آبان ماه برگزار می‌شود.

عربی از حضور هشت ورزشکار از استان زنجان در این مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقات برای جمع‌آوری امتیازات برای کسب رتبه برای حضور در تیم ملی است.

وی علی حسین‌خانی، حامد صالحی، عرفان تاران و محسن معصومی را چهار ورزشکار زنجانی حاضر در مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور در انفرادی معرفی کرد و گفت: کیوان ثبوتی با مهراد خان‌محمدی و فربد یاسمی با علی‌رضا بیگدلی هم ورزشکارانی هستند که به صورت تیمی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه خودش به عنوان مربی تیم بدمینتون نوجوانان استان زنجان را در مسابقات رنکینگ همراهی می‌کند، ادامه داد: تیم روز چهارشنبه عازم این مسابقات شده است.

عربی به حضور مهدی انصاری در اردوی تیم ملی بدمینتون اشاره و اضافه کرد: این اردو از 11 آبان ماه تا 14 آذر ماه در مالزی برگزار می‌شود.